محرم دل ها
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 65
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 129
:: بازدید ماه : 2721
:: بازدید سال : 8949
:: بازدید کلی : 364079
نویسنده : عبدالرضا جودکی
جمعه 18 خرداد 1397

 آنچه که بعد از هزار و چهارصد سال از دل قرآن و عترت بار و منزلت معرفت را در میان مسلمانان به یادگار گذاشته است، مرقد و بارگاه امامزادگانی است که در جای جای خاک ایران اسلامی وجود دارند. این مکانهای مقدس در گوشه کنار میهن اسلامی با دلهای پر از شور و شوق، عشق و محبت مردم دارای عقد و اخوت ماندگار و نا گسستنی است. در این دوران پر درد و بیگانگی و چند رنگ،این مکانهای پر از سر دلدادگانی است، که در آنجا مردم هر دیار در پای زره مقبره آن بزرگان، دل های خسته شان را به آنها می سپارند و آرام می گیرند. آرامش روح بخش این مکانها را نمی توان در جای دیگر جستجو نمود. این بزرگان  همان علویانی بودند که خلفای اموی و عباسی برای سر آنها جایزه می دادند، تا عدالت و ظلم ستیزی که از جدشان امیر المومنین علی علیه السلام آموخته بودند به گوش مردم نرسد. به همین خاطر است اکثر این امام زادگان بدست مزدوران اموی و عباسی شهید شده اند، امروزه نیز سرکردگان استکبار به خاطر خوی مستکبری شان و آموزه های تفکر لیبرالیستی که برای آنها هدف وسیله را توجیه می کند، به شکل نو و جاهلیت مدرن در پی خاموش نمودن مکتب علوی و عدالت علی (ع) همراه با  ظلم ستیزی آن بزرگواران هستند، حمله امروزه اصحاب دقل و کفر جهانی با تکنولوژی پیشرفته و استفاده ازکارشناسان خبره توسط شبکه های مجازی، اینترنت، فیلم، جهل اخبار، ایجاد شبهه در دل جوانان حاکی از مبازره ای بی امان با راه و تفکر این امامزادگان دارند تا بتوانند شعله عشق و محبت مردم را از دل آنها بگیرند. تفکر امویان و عباسیان به شکل کلماتی نو و جدید با همان هدف مشترک سود و لذت از سوی سران استکبار دنبال می شود. در دنیای کنونی تنها تفکر شیعه است که در مقابل زیاده خواهی های استکبار قد علم کرده و به عنوان یک افتخار الهی مایه مباهات برای جوانان شیعه در تمام دنیا خود نمایی می کند. عقلانیت تجربه گرا غربی که وحیانیت را در قالب علم خود جدا نموده است، امروزه با دردسر ی عظیم روبروست که نمی تواند جوابگوی مردم کشور خودشان باشند که اخلاق و معرفت را دوست دارند تا در زندگی خود مشاهده کنند، اکثر مردم به نهیلیسم (پوچ گرایی)گرفتارند، این تفکر تمام قد با زیبا شناسی مخالف است، زیبایی که با روح انسان اجین است، این تولید ضد زیبایی، زائیده عقلانیت خردگرای غربی است که در برابر این مردم نمی تواند جوابگو باشد.

آنچه که بشریت از عقلانیت غربی بهره برده است، سود و لذتی است که چشم انداز لیبرال دموکراسی غرب به آنها ختم می شود.  عقلانیت غربی در راه تجزیه و تحلیل تجربی معادلات خود را حل می کند. به همین خاطر نه قدرت توانایی آنرادارد در حوزه معرفت وارد شود و نه می تواند با عقلانیت تجربی در آن دیار خود نمایی کند. اگر خروجی این تفکر بشری بریده از وحی را در چند دهه گذشته مورد بررسی قرار دهیم، می بینیم که چطور بشریت از این عقلانیت ضربه خورده است. بمباران اتمی در شب ظلمانی که ساکنینش در خواب بودند، به دو شهر هیروشیما و ناکازاکی، کشتن هزاران انسان بیگناه در ویتنام، به خاک و خون کشیدن زن و بچه بی گناه در افغانستان  و عراق، زائیدن مولودی حرام به نام داعش برای کشتار مسلمانان در عراق و سوریه و دیگر کشورهای اسلامی، و تخریب کلیه زیر ساختارهای آن کشورها. قتل عام فرقه داودیان،روزی که در واقعه واکو آمریکا 76 نفر راسوزاندند. یکی از بحث برانگیزترین وقایع تاریخ ایالات متحده است که برخی معتقدند لکه ننگی در تاریخ حقوق بشر آمریکا محسوب می شود.شاخه داویدیان یکی از شاخه‌های دین مسیحی و منشعب از کلیسای ادونتیست است.  دولت فعلی ايالات متحده آمريکا (دونالد ترامپ) با تقويت دو جريان تکفيري در بین کشورهای اسلامی و راست افراطي نژادپرستانه در اروپا، مقابله با جريان‌هاي اصيل اسلامي و خصوصا شيعي را در دستور کار قرار داده است. همان کاری که حاکمان اموی و عباسی برای مبارزه با علویان کردند.




:: بازدید از این مطلب : 2650
|
امتیاز مطلب : 95
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید