پرسه تجزیه طلبان در ژنو
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 42
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 106
:: بازدید ماه : 2698
:: بازدید سال : 8926
:: بازدید کلی : 364056
نویسنده : عبدالرضا جودکی
شنبه 25 آذر 1402

کمیته انتخاب جایزه نوبل صلح روز ۶ اکتبر، ۱۴ مهر در مقر این کمیته در اسلو پایتخت نروژ نام نرگس محمدی را به عنوان برنده نوبل صلح ۲۰۲۳ اعلام کرد و روز گذشته این جایزه به ارزش حدود یک میلیون دلار در مراسمی با حضور پادشاه نروژ و سرکرده‌ گروهک‌های تروریستی، به فرزندان وی تحویل داده شد.

این نمایش پر زرق‌وبرق، از شعار مراسم، یادبود مجرمان امنیتی، یادبود تروریست‌های منافقین تا مهمانان دعوت‌شده و برنده جایزه، همگی با رنگ و لعاب و مؤلفه‌های ضدایرانی آمیخته شده بود. فقط در موضوع مهمانانی که از سوی بنیاد نوبل به این نمایش دعوت شده بودند کافسیت تا این مراسم ماهیت ضدایرانی خود را ابراز کند.

چه کسانی به نوبل دعوت شدند

مونا سیلاوی؛ دبیرکل حزب تجزیه‌طلب تضامن دموکراتیک اهواز

شهریور ۱۴۰۲ بود که حزب تروریستی «تضامن دمکراتیک اهواز» مونا سیلاوی را به عنوان دبیرکل جدید این حزب معرفی کرد. آشنایی مونا سیلاوی با این حزب به دهه ۸۰ برمی‌گردد. خواهر او شیما سیلاوی در مصاحبه‌های خود با شبکه‌های معاند، اعتراف کرده بود که پدرش از گذشته با منصور عبدویس یا منصور سیلاوی، رئیس اول حزب تروریستی تضامن دموکراتیک اهواز، ارتباط خانوادگی داشته است. عبدویس با پدرش نسبت پسرعمو و برادر همسری را داشته. به همین سبب رئیس این حزب، دایی مونا و شیما سیلوای هم می‌شود. به سبب همین آشنایی هم مونا سیلاوی در شهریور ۱۴۰۱ به ریاست این حزب انتخاب می‌شود.

مونا سیلاوی یک دبیرکل با افکار سیاسی پراکنده و بی‌ثبات است که گاهی در شبکه تجزیه‌طلبان، اینترنشنال کارشناسی می‌کند و گاهی علیه این شبکه و رضا پهلوی موضع‌گیری می‌کند. گاهی هم عملیات روانی و هشتگ‌های سازمان منافقین را ریپورتاژ می‌کند.

ضیافت تجزیه طلبان در ژنو

ضیافت تجزیه طلبان در ژنو

حضور مونا سیلاوی، نفر دوم از سمت راست، در مراسم اهدای جایزه صلح نوبل

عبدالله مهتدی، سرکرده گروه تجزیه‌طلب و تروریستی کومله

دست راست مونا سیلاوی، عبدالله مهتدی است. او به همراه همسرش ناهید بهمنی، به نمایندگی از گروه تجزیه‌طلب و تروریستی کومله در این مراسم شرکت کرد تا علاوه بر نشان دادن بی‌اعتباری شعارهای حقوق‌بشری غربی‌ها، دروغ بزرگ جریان موسوم به زن، زندگی، آزادی در رابطه با ایران دوستی و آزادی را به تصویر بکشد. در اغتشاشات پاییز سال قبل، گروه‌های تجزیه‌طلبی مثل کومله از گردانندگان و سازمان‌دهندگان اصلی آشوب‌های خیابانی علیه امنیت ملی ایران بود و پروژه تجزیه کشورمان را علنی‌تر از هر زمان دیگری دنبال می‌کرد.

با این حساب می‌توان گفت که در مراسم اهدای جایزه نوبل به نرگس محمدی، دست‌کم خون ده‌ها هزارنفر ایرانی و غیر ایرانی نادیده گرفته شده و در ازای چهل سال جنایت از تروریستی دوستان محمدی، ضیافتی به اسم «صلح نوبل» برگزار شد.

ضیافت تجزیه طلبان در ژنو

حضور عبدالله مهتدی همراه با همسرش، ناهید بهمنی در مراسم اهدای جایزه صلح نوبل

ضیافت تجزیه طلبان در ژنو

واکنش کاظم غریب آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر به حضور رهبر احزاب تروریست‌ در مراسم صلح نوبل

مهتدی در ایام اغتشاشات مدام تأکید می‌کرد «دنبال تجزیه‌طلبی نیستیم» حالا بعدها صوتی که از او افشا شد که به‌صراحت توضیح می‌دهد که جریان ضدایرانی چطور قصد نابودی ایران با اتحاد گروه‌های تجزیه‌طلب را داشته‌اند.

مهرداد درویش‌پور، عضو گروهک مارکسیست و منحله «پیکار» بود که اکنون مقیم سوئد است و طرفداران حزب تجزیه‌طلب کومله هم به‌حساب می‌آید.

به سبب اینکه حزب پیکار وابسته به سازمان منافقین بود و بعدها از این سازمان تروریستی، منشعب و منحل شد، مهرداد درویش پور هم در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ و هم در کنفرانس‌های خبری جایزه صلح نوبل، به‌طور ضمنی از شعارها و سیاست‌های منافقین و تجزیه‌طلبی حمایت می‌کند. با خیال خامی که مجموعه ضدانقلاب برای براندازی در سر داشت، سال گذاشته در ایام اغتشاشات پائیز، اینترنشنال درویش‌پور را به‌عنوان کارشناس مسائل سیاسی به برنامه‌های سیما ثابت دعوت می‌کند. هدف دعوت از یک چپ‌گرا باسابقه فعالیت‌های گسترده در گروهک‌های تروریستی، عادی‌سازی و زمینه‌چینی تجزیه ایران بضیافت تجزیه طلبان در ژنوود.

ریحانه طراوتی؛ خبرنگار و عکاس

سال ۱۳۹۳ چند جوان در گروهی که بعدها با عنوان «ایرانیان خوشحال» لقب گرفت، موزیک ویدیویی مبتذل با آهنگ «هپی» فارل ویلیامز تولید کرده و در یوتیوب منتشر کردند. یکی از اعضای این گروه، ریحانه طراوتی است که با حضور در این کلیپ مبتذل به شهرت رسید. طراوتی به دلیل همکاری در تولید این کلیپ بازداشت شد.

ضیافت تجزیه طلبان در ژنو

ضیافت تجزیه طلبان در ژنو

او از حامیان حسن روحانی در انتخابات بوده و در پشت صحنه پروژه‌های مختلف سینمایی همکاری داشته است. طراوتی فیلم‌برداری پشت صحنه مغزهای کوچک زنگ‌زده، سونامی و دوئت را برعهده داشته است.

طراوتی بار دیگر در تاریخ ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ بازداشت می‌شود. در تاریخ اول بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد که ریحانه طراوتی به اتهامات «اجتماع و تبانی برای اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام» و همکاری با رسانه «می‌تو» محکوم شده است. اکنون پس از فرار از ایران در خارج از کشور به سر می‌برد و در مراسم اهدای جایزه صلح نوبل نیز دعوت شده است.

در بخشی از ویدیویی که از مراسم اهدای جایزه صلح نوبل منتشر شده، بهمن کلباسی، خبرنگار معاند در کنار ریحانه طراوتی دیده‌شده که به‌عنوان مهمانان ایرانی دعوت شدند و در این محل با رفتارهای سبُک، مشغول شوخی و وقت‌گذرانی هستند.

ضیافت تجزیه طلبان در ژنو

حضور ریحانه طراوتی در مراسم اهدای جایزه صلح نوبل

مرجان ابراهیمی، ملقب به مرجان ساتراپی، نویسنده و انیماتور داستان‌های مصور

مرجان ساتراپی در ۱۴ سالگی از سوی خانواده مجبور به مهاجرت به اتریش شد و مدت زیادی را تنهایی در اتریش گذراند. ساتراپی با طراحی و تولید داستان‌های مصور با عنوان «پرسپولیس» او بعدها به پاریس مهاجرت کرد و حرفه‌اش نقاشی و تألیف کتاب‌های کودکان را آغاز کرد و همچنان با مجلات و روزنامه‌های متعددی همکاری دارد.

انیمیشن پرسپولیس به کارگردانی ساتراپی و ونسان پارونو در سال ۲۰۰۷، جایزه هیئت داوران را از جشنوارهٔ فیلم کن دریافت کرد. سال ۲۰۱۸ از سوی سازمان‌دهندگان جشنواره فیلم کن اعلام شد که مرجان ساتراپی، عضوی از هیئت‌داوران جشنواره کن ۲۰۰۸ برای تعیین برنده نخل طلایی، جایزه اصلی جشنواره‌ است.

ضیافت تجزیه طلبان در ژنو

مرجان ساتراپی، جشنواره کن/۲۰۰۷

ساتراپی در اغتشاشات ۱۴۰۱ نیز با بسیاری از چهره‌های هنری فرانسوی ارتباط گرفته و آن‌ها را وادار به بازخوانی‌ اشعار و شعارهای اغتشاشات و انتشار ویدیو آن در شبکه‌های اجتماعی می‌کند.

ضیافت تجزیه طلبان در ژنو

از دیگر فعالیت‌ها تبلیغاتی ساتراپی علیه ایران، تولید و نشر کتاب‌ها و مجله‌های مختلف ضدایرانی به زبان فرانسوی است. او همچنین هماهنگ‌کننده رقص‌های گروهی مقابل سفارت‌ جمهوری اسلامی ایران در پاریس هم هست.

ضیافت تجزیه طلبان در ژنو

البته ساتراپی محبوب گروه‌های دیگر اپوزیسیون نیست. او در انیمیشن پرسپولیس، سکانسی از تجمعات مردم انقلابی علیه رژیم پهلوی را به تصویر کشیده که نشان می‌دهد مأموران پهلوی با اسلحه و تانک، وحشیانه به سمت مردم شلیک می‌کنند. تولید این ویدیو و انتشار آن به‌صورت کتبی و چاپی موجب شده تا سلطنت‌طلبان همواره با فحاشی و انتقاد از او استقبال کنند.

سلطنت‌طلبان حتی مدعی هستند که پشت پرده جوایز بین‌المللی نرگس محمدی، مرجان ساتراپی است که با لابی‌گری در سازمان‌ها و بنیادهای هنری، علیه ایران فعالیت می‌کند.

ضیافت تجزیه طلبان در ژنو

حضور مرجان ساتراپی در کنار گلشیفته فراهانی در مراسم اهدای جایزه صلح نوبل

مهرانگیز کار، حقوقدانان و فعالان سیاسی معاند؛ ۲۴ میلیون دلار از اموال مردم ایران رد جیب مهرانگیز کار

مهرانگیز کار ازجمله حقوقدانان و فعالان سیاسی ضدانقلاب است که در گذشته که سابقه حضور در کنفرانس برلین را دارد. او بعد از بازگشت به ایران روانه زندان شد و سپس به بهانه درمان بیماری به خارج از کشور مهاجرت کرد. عمده فعالیت مهرانگیز کار معطوف به مباحث حقوقی و به‌ویژه مسائل زنان است و در این محدوده وی مواضع فمینیستی تندی حتی در حد تجویز و ترویج هم‌جنس‌گرایی اتخاذ نموده است. مهرانگیز کار در رسانه‌ها با اشاره به قوانین جمهوری اسلامی درباره همجنسگرایی، قید جرم و خطا بودن آن را جدا کرده و نسبت به آن اعتراض کرده است. پس از فتنه ۸۸ این فرد صراحتاً علیه مبانی دینی و شرعی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران و حتی روحیه و هویت فرهنگی مردم ایران دیدگاه‌هایش را مطرح کرد.

ضیافت تجزیه طلبان در ژنو

حضور مهرانگیز کار در مراسم اهدای جایزه صلح نوبل، نفر اول از سمت چپ

یکی از گفته‌های معروف مهرانگیز کار در سال‌های اخیر در وصف سازمان منافقین بوده است. او در مصاحبه با شبکه‌های ضدانقلاب گفته «بخواهیم و نخواهیم آنها (مجاهدین/منافقین) پاره‌ای از آینده سیاسی ایران هستند/ به مجاهدین خلق نگوید منافقین»

مهرانگیز کار، همسر سیامک پورزند، روزنامه‌نگار ضدانقلاب بود. پورزند در سال ۱۳۸۱ به اتهام جاسوسی حکم ۱۱ سال حبس خانگی گرفت. ‌سال ۱۳۹۰ خب ری منتشر شد پورزند خود را از بالکن منزل به پایین پرتاب و خودکشی کرده است. این درحالی است که مهرانگیز کار در دوران در طول مدت حبس خانگی ، همسرش را ترک کرده و پورزند ۱۰ سال به تنهایی، این حبس را تحمل کرده بود.

اما با اینحال مهرانگیز کار و دخترانش به بهانه حبس سیامک پورزند و دریافت حکم از سوی جمهوری اسلامی، به دادگاهی در ⁧‫آمریکا، از ایران ‬⁩ ش کایت کرد و پس از مدت‌ ها دوندگی ۳۴ میلیون دلار از اموال بلوکه شده ⁧‫ایران‬⁩ در نهادهای آمریکایی را به عنوان غرامت دریافت کردند.

یادبود و تزئین تصاویر اعدامی‌های منافقین در سالن صلح نوبل

در جریان مراسم اهدای جایزه صلح نوبل به نرگس محمدی، دو نمایشگاه در محل اهدای جایزه طراحی شده بود. یکی نمایشگاهی که بنیاد نوبل طراحی کرده بود و با موضوع اغتشاشات و عنوان «زن زندگی آزادی» به نمایش درآمده بود. دیگری نمایشگاه «آنچه باقی ماند» بود. در نمایشگاه «آنچه باقی مانده» که با تلاش عناصر فراری اغتشاشات و خانواده جان‌باختگان آشوب‌ها ۹۸ و ۱۴۰۱، طراحی شده بود، تصاویر و اطلاعات جان‌باختگان آبان ۹۸، اعدامی‌های منافقین در دهه ۶۰، حوادث ماهشهر، خاوران و مسافران پرواز PS۷۵۲ (هواپیمای اوکراینی) ارائه شده بود.

ضیافت تجزیه طلبان در ژنو

تصاویر اعضای سازمان تروریستی منافقین که در دهه ۶۰ اعدام شدند؛ صفحات متعلق به تیم سایبری جانباختگان آبان ۹۸ و مرتبط با حامد اسماعیلیون، در توضیح این تصویر اعلام کرده‌اند که نرگس محمدی، جایزه‌اش را مدیون خون‌های ریخته شده از منافقین است.

***

تقی رحمانی و فرزندانش در کنفرانس‌های خبری برای چندمین بار از مشقت‌های نرگس محمدی در زندان ایران سخن گفتند. آخرین باری که این موضوع را در رسانه‌ها مطرح کردند صدای خانواده پهلوی را درآورد. ادعای مصاحبه تلفنی نرگس محمدی با آنجلینا جولی، گفتگو با تلویزیون سراسری svt سوئد، (از طریق ارسال نامه به خارج از زندان) و قرائت پیام نرگس محمدی در مراسم نوبل (باز هم به صورت ارسال نامه)، همگی از مشقت‌های نرگس محمدی در زندان ایران است.

هفته‌ای نیست که در رسانه‌های معاند ادعای اعتصاب غذای نرگس محمدی، جزئیات گفتگوی این زندانی امنیتی با همبندی‌ها و یا ارسال بیانیه‌ درباره موضوعات مختلف، مطرح نشود.

هرچند در این مراسم از مهمانانی دعوت شده که در یک نمایش رسانه‌ای اپوزیسیون را متحد به نمایش بگذارد، اما واکنش‌ها به این مراسم از سوی مخالفان نظام، چندان مثبت نبود. این بازتاب منفی منحصر به اهدای جایزه به شخصیتی همچون نرگس محمدی نبود، بلکه به تقی رحمانی و اظهاراتش و جز به جز رفتارهای فرزندان نرگس محمدی هم حمله شد.

تقی رحمانی در بخشی از سخنرانی خود نسبت به خروج دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا از برجام انتقاد می‌کند؛ در بخش‌هایی دیگر نسبت به سیاست آمریکا در منطقه از جمله حمله به عراق و همچنین نقض حقوق شهروندان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی، انتقاد می‌کند. همین کافی است تا اپوزیسیون به تقی رحمانی حمله کرده و او را اصلاح طلب و «صادراتی جمهوری اسلامی» بخواند.

تجزیه‌طلبان همچنان در ژنو پرسه می‌زنند /  بازخوانی سرود چریک‌های فدایی خلق در صلح نوبل

تجزیه‌طلبان همچنان در ژنو پرسه می‌زنند /  بازخوانی سرود چریک‌های فدایی خلق در صلح نوبل

تجزیه‌طلبان همچنان در ژنو پرسه می‌زنند /  بازخوانی سرود چریک‌های فدایی خلق در صلح نوبل

یکی از مهمانان ویژه این مراسم پادشاه نروژ بود که به محض ورود به سالن، با خانواده نرگس محمدی دیدار می‌کند. این صحنه باعث شده تا سلطنت‌طلبان به فرزندان نرگس محمدی حمله کرده و این موضوع را با رفتارشان با خانواده پهلوی مقایسه کنند. پادشاهی‌خواهان حسادت خود را با فحاشی به خانواده نرگس محمدی ابراز کردند.

تجزیه‌طلبان همچنان در ژنو پرسه می‌زنند /  بازخوانی سرود چریک‌های فدایی خلق در صلح نوبل

حواشی این مراسم تا بعد از اهدای جایزه ادامه پیدا می‌کند. وقتی زمان ضیافت شام بنیاد نوبل فرا می‌رسد، گلشیفته فراهانی به همراه دو سلبریتی، ترانه «امشب شب مهتابه» را بدون دقت و هماهنگی همخوانی می‌کنند. این اقدام به حدی در تاریخ این مراسم غیرمتعارف بوده که گلشیفته فراهانی خطاب به پادشاه نروژ می‌گوید «می‌داند رعایت آداب و پروتکل‌ها در این ضیافت چه اندازه مهم است اما شکستن قواعد، راه و رسم ما ایرانی‌ها است و کاری که نرگس محمدی کرده هم شکستن همه پروتکل‌ها است.»

گلشیفته فراهانی از قول خود در رسانه‌های بین‌المللی ایرانیان را به شکستن پروتکل‌ و سنت‌ها شهره می‌کند. اما مشخص نیست که منظور وی از ایرانیانی که راه و رسمشان سنت شکنی است چیست! شاید منظور او اغتشاشگرانی است که قصد داشتند با قمه و مواد آتش‌زا در خیابان راه‌بندان کنند و یا با آتش زدن سرباز نیروی انتظامی انقلاب کنند.

تجزیه‌طلبان همچنان در ژنو پرسه می‌زنند /  بازخوانی سرود چریک‌های فدایی خلق در صلح نوبل

مهمانان و برگزار کنندگان این مراسم هرگونه که تمایل داشتند، درباره مردم ایران و رخدادهای سیاسی این کشور، اظهارنظر کردند. در بخشی از معرفی رسمی نرگس محمدی، این زندانی امنیتی را «رهبر اغتشاشات پائیز 1401» اعلام می‌کند. موضوعی که بازهم فحاشی سلطنت‌طلبان و مخالفان نرگس محمدی را در پی دارد. البته از مهمانانی که دعوت شده بود انتظاری بیشتر از این نمیتوان داشت. این مهمانان عبارت‌اند از:

* مونا سیلاوی؛ دبیرکل حزب تجزیه‌طلب تضامن دموکراتیک اهواز

* عبدالله مهتدی، سرکرده گروه تجزیه‌طلب و تروریستی کومله

* مهرداد درویش‌پور، عضو گروهک مارکسیست و منحله «پیکار» بود که اکنون مقیم سوئد است و طرفداران حزب تجزیه‌طلب کومله هم به‌حساب می‌آید

* ریحانه طراوتی؛ خبرنگار و عکاس رسانه‌های بیگانه

* مرجان ابراهیمی، ملقب به مرجان ساتراپی، نویسنده و انیماتور داستان‌های مصور

* مهرانگیز کار، از فعالان سیاسی معاند، همان کسی که به بهانه خودکشی همسرش در حبس خانگی، 24 میلیون دلار از اموال بلوکه شده ملت ایران را به جیب زد.

رفتارهای سخیف بهمن کلباسی، روزنامه‌نگار معاند و ریحانه طراوتی در مراسم رسمی بنیاد نوبل

از حواشی دیگر این مراسم همخوانی سرود «آفتابکاران جنگل» توسط کاوه مدنی و شیرین عبادی است. سرود «آفتابکاران جنگل» که به سر اومد زمستون هم معروف است، نام یکی از سرودهای سازمان چریک‌های فدایی خلق ایران در دوران انقلاب اسلامی است که در آلبومی بنام «شراره‌های آفتاب» منتشر شده است.

متن این ترانه توسط سعید سلطان‌پور سروده شد و موسیقی آن با الهام از یک ترانهٔ فولکلور ارمنی با نام ساری سیرون یار sari sirun yar (یار زیبای کوهستان) توسط مهرداد برآن هارمونیزه و تنظیم گردید که با صدای داوود شراره‌ها و همراهی گروه کر انجمن دانشجویان ایرانیِ واشینگتن اجرا شده‌است. همچنین در کمپین انتخاباتی میر حسین موسوی برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ از بازخوانی این سرود استفاده شده بود.

نکته جالب تر این است که چند ماه پیش احسان کرمی و برزو ارجمند که پس از اغتشاشات به صف سلطنت‌طلبان پیوسته بودند، سرود «آفتابکاران جنگل» را برای مبارزه با جمهوری اسلامی همخوانی کرده‌اند. این درحالی است که سعید سلطان‌پور اتفاقا این سرود را برای مبارزه با رژیم پهلوی تولید و ارائه کرده بود.

یکی از افرادی که در این مراسم حضور داشت و کمتر به آن توجه شد، کاوه مدنی بود. بعد از بازداشت شماری از متهمان جاسوسی از مراکز نظامی (در پوشش فعالیت‌های محیط زیستی) در اواسط زمستان ۹۶، کاوه مدنی، معاون عیسی کلانتری، رئیس وقت سازمان حفاظت از محیط زیست نیز برای مدتی کوتاه بازداشت شد و پس از آزادی موقت، از کشور فرار کرد.

مدنی با جمعی بازداشت شده بود که درباره پرونده آنها گفته شد با هدایت افسران اطلاعاتی سیا و موساد مأموریت‌های سه گانه ای را شامل موضوعات زیست محیطی، نفوذ در جامعه علمی ایران و جمع آوری اطلاعات از اماکن حساس و حیاتی کشور از جمله پایگاه‌های موشکی، دنبال می‌کرده‌اند. برخی متهمان به انجام سفرهای متعدد به سرزمین‌های اشغالی از جمله به منظور شرکت در کنفرانس «منارید» که با حضور افسر اطلاعاتی موساد در رژیم صهیونیستی برگزار شده، اقرار و اذعان کرده‌اند.

در سال 1401 با حکم معاون سازمان ملل متحد، کاوه مدنی، به عنوان رئیس موسسه آب، محیط زیست و سلامت دانشگاه سازمان ملل متحد معرفی شد.

اگر واقعاً اینها مردم را دوست داشتند و «صدا»ی مردم ایران بودند، در مراسم نوبل سیاست جنایتکارانه «فشار حداکثری» و تحریم‌های «فلج‌کننده»، «خردکننده» و «وحشیانه» غرب علیه ایران را محکوم میکردند. اما دردشان این نیست. دعوایشان سر این است که کدامشان باید سر میز شام نروژی‌ها میرقصید و بشکن میزد و شیرین‌کاری میکرد.

در ضیافت شام جایزه نوبل صلح در نروژ، گلشیفته فراهانی، مهسا وحدت و مژگان شجریان ترانه‌خوانی کردند و رقصیدند!

گلشیفته فراهانی در آغوش تجزیه طلب های تروریست

گلشیفته فراهانی همواره به دلیل خاطراتی که در ذهن مردم ایران ساخته مورد تمجید بخشی از دوستدارانش بوده؛ چه زمانی که در سینمای ایران مشغول بود و چه حالا که در چند فیلم آمریکایی بازی کرده.

همین علاقه موجب شده بود تا برخی نسبت به آنچه که گلشیفته نسبت به ایران روا می‌دارد را نبینند یا نخواهند ببینند. اما ظاهرا پرده‌ها افتاده. خانم فراهانی عبدالله مهتدی رییس کومله را در آغوش می‌گیرد و می‌گوید تا ابد با شما هم‌پیمان هستیم!

فارغ از اینکه حضور مهتدی به عنوان رئیس یک گروه تر.ور.یس.تی در مراسم اهدای جایزه نوبل صلح، طنز سیاهی را رقم زده اما بد نیست که بدانیم، خانم فراهانی با چه کسانی هم پیمان است؟

گلشیفته در آغوش تجزیه‌طلب‌های تروریست

گلشیفته در آغوش تجزیه‌طلب‌های تروریست

گلشیفته در آغوش تجزیه‌طلب‌های تروریست

گلشیفته در آغوش تجزیه‌طلب‌های تروریست

 




:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید