هدیه الهی
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 616
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 24
:: بازدید هفته : 195
:: بازدید ماه : 2047
:: بازدید سال : 6154
:: بازدید کلی : 361284
نویسنده : عبدالرضا جودکی
چهار شنبه 8 فروردين 1397

یک سال دیگر به عمرمان اضافه شد و یک سال به خط پایان نزدیکتر شدیم. باقیمانده جمع و تفریق این عمل حسابی زمانی مهم است، که خروجی فرآیند زندگی محصولی با کیقیت به جامعه ارائه دهد. کیفیت محصول زندگی را نیز مردم انتخاب می کنند نه اداره استاندارد، ممکن است هریک از ما در چارچوب زندگی قردی راضی باشیم، محصول فرآیند زندگی در چنین حالتی اختصاصی است و فقط به درد خود فرد می خورد، منظور از کیفیت زندگی برای خود و تمام کسانی است که در اطرافش زندگی می کنند. برای این دوگروه باقیمانده کسر زندگی فرق می کند، برای گروهی که فقط در آینه زندگی خود را می بینند، باقیمانده مهم است، و برای گروهی که هم به خود و هم به جامعه نظر دارد، و سعی می کند از محصول زندگی اش همه بهره ببرند، با قیمانده کسر زندگی کمتر اهمیت دارد، آنجه بیشتر اهمیت دارد، نوع رضایت مردم از زنده بودنش می باشد.

***                                   ***                                       *** 

یک سال مانند سالهای دیگر سگ دو زدیم، تا چرخ زندگی بچرخد. در این دور با نظر خوش بینانه هم به حقوق دیگران ارزش قائل شدیم و هم از عدل و انصاف دور نماندیم. به وظایف خود عمل نمودیم و مراقبت ها نمودیم، اسیر خواسته های چشم ، گوش ، دل و شکم نشویم. قانع بودیم به داشته هایمان، بخشیدیم کسانی را که با زبان و کنایه و رفتار ما را رنجاندند، و حلالیت گرفتیم از کسانی که به خاطر خوی کم باروریمان از ما رنجیدند.

و اما ای دوست

انسان قطعه ای از زیبایی ها و هنر نمایی خالق هستی است. در زندگي با هرچيزي که سرو کار داریم يک اثر هنري است. زمانی که یک اثر هنری از طرف هنرمندی خلق می شود، سعی می کند صفات حسنه خود را به او منتقل نماید، خداوند وقتی انسان را آفرید، احسن الخالقین گفت. انسان دارای صفات و زیبایی ها و هنرهای خدادای است تا استعداد آنرا داشته باشد خلیفت الله باشد. به همین خاطر انسان هم دارای صفات الهی است و هم دارای صفات عالم است. هر تابلوی هنری که خلق می شود دارای هردو صفات هستند. بعضی ها این صفات را الهی نمی بینند، اگر انسان اين مسئله را فراموش کند و صفات خود را از خدا نبيند به ظلمت می رسد. همانطوریکه خالق هستی صفات و زیبایی خود را به تمام عالم هستی هدیه داده است، مانیز باید صفات حسنه و زیبایی را مانند: عشق، مهرورزی، را همچون شکوفه های رنگارنگ بهاری که به تمام هستی عرضه می شود،به همنوع خود هدیه نماییم.

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 971
|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید