با پوزش از همه حیوانات!
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 68
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 132
:: بازدید ماه : 2724
:: بازدید سال : 8952
:: بازدید کلی : 364082
نویسنده : عبدالرضا جودکی
پنج شنبه 11 آبان 1402
۱- واژه «‌آپارتاید‌» برای معرفی ماهیت صهیونیست‌ها واژه گویا و مناسبی نیست و نمی‌تواند هویت پلید و ضد‌انسانی آنها را آنگونه که واقعاً هست نشان بدهد. آپارتاید یک واژه هلندی است و به یکی از انواع تبعیض نژادی گفته می‌شود. این واژه برگرفته از سیاست تبعیض‌نژادی سفید‌پوستان نژادپرست در دولت سابق جمهوری آفریقای جنوبی است که علیه اکثریت سیاهپوست بومی آن کشور به کار گرفته بودند. آپارتاید‌ها نژاد خود را از سایر نژادها برتر می‌دانند و معتقدند که سایر نژادها نباید از امکانات و امتیازات برابر با نژاد آنها برخوردار باشند. بدیهی است که آپارتاید یک پدیده ضد‌انسانی و ظالمانه و پلید است ولی در مقایسه با صهیونیزم در درجه پایین‌تری از پلیدی قرار دارد. آپارتایدها، انسان بودن سایر نژادها را نفی نمی‌کنند بلکه بر برتری نژاد خود نسبت به سایر نژادها اصرار دارند. اما، صهیونیست‌ها اساساً اقوام و جمعیت‌های غیر‌صهیو‌نیست را انسان نمی‌دانند! و با کمال وقاحت بر این باورند که آنها برای خدمت به صهیونیست‌ها آفریده شده‌اند و حق حیات ندارند! و کشتن و قتل عام آنها چیزی شبیه کشتن حیوانات است‌(!)
۲- «‌گیدئون لوی‌» خبرنگار و ستون‌نویس مشهور روزنامه «ها‌آرتص» طی سخنانی که بازتاب چند ده میلیونی و گسترده‌ای داشته است می‌گوید: «‌من می‌خواهم به سه اصل اشاره کنم که باعث می‌شوند ما اسرائیلی‌ها بتوانیم علی‌رغم واقعیت‌های وحشیانه موجود در آرامش زندگی کنیم‌»! گیدئون در ادامه به این «سه اصل» اشاره می‌کند که هفته قبل در یکی از یادداشت‌های کیهان به آن پرداخته‌ایم و در این مختصر، اصل سوم مورد نظر است. می‌گوید: «‌اصل سوم که شاید مهم‌ترین و بدترین هم باشد، انسان‌زدایی سازمان‌یافته از غیر یهودیان است. غیر‌یهودیان را انسان و بشر نمی‌دانیم که حقوق بشر داشته باشند‌(!). اگر پوست اسرائیلی‌ها را خراش بدهیم، این سه اصل را می‌توانیم ببینیم‌»! 
۳- به عنوان نمونه - و فقط یک نمونه از بسیارها- گفتنی است که «موشه دایان» یکی از معروف‌ترین فرماندهان نظامی رژیم اشغالگر قدس بود، او در جریان اشغال فلسطین و قتل‌عام وحشیانه مردم مظلوم این سرزمین نقش موثری داشت و بعدها به فرماندهی کل ارتش رژیم صهیونیستی رسید. او به خونریزی و جنایت و مخصوصاً قتل‌عام زنان و کودکان فلسطینی شهرت داشت و به آن افتخار می‌کرد.
روزنامه اکسپرسیون فرانسه در شماره 12 اکتبر 2012 خود
-‌21 مهر ماه91- به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی نوشت: «ژنرال موشه‌دایان معتقد بود که سران اسرائیل باید روشی را در پیش بگیرند که دیگران از آنها تلقی یک «سگ‌هار» را داشته باشند»! سگی که بی‌ملاحظه به هر که بخواهد حمله می‌کند و گاز می‌گیرد و می‌کشد!
او در این دیدگاه خود، غیر یهودیان (بخوانید غیر صهیونیست‌ها‌) را از هر قوم و نژادی که بودند یکسان تلقی می‌کرد‌»!
۴- اکنون با توجه به این ادعای صهیونیست‌ها (و نه یهودیان‌) که سایر نژادها را اساساً در شمار انسان تلقی نمی‌کنند! آیا ضمن پوزش از همه حیوانات نباید گفت؛ سران تمامی دولت‌هایی که اسرائيل را به رسمیت می‌شناسند و یا با این رژیم پلید در پی ایجاد رابطه سیاسی و تجاری و... هستند، چه بدانند و بخواهند و چه ندانند و نخواهند،
خود را در شمار حیوانات قرار داده‌اند؟!
 
 
حسین شریعتمداری



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید