ورود ناو هواپیمابر به مدیترانه و هواپیمای حامل کمک‌های آمریکا به تل‌آویو
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 72
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 136
:: بازدید ماه : 2728
:: بازدید سال : 8956
:: بازدید کلی : 364086
نویسنده : عبدالرضا جودکی
جمعه 21 مهر 1402

 همزمان با ورود ناو هواپیمابر آمریکایی به شرق دریای مدیترانه، اولین هواپیمای حامل مهمات این کشور نیز به فلسطین اشغالی رسید.

ورود ناو هواپیمابر به مدیترانه و هواپیمای حامل کمک‌های آمریکا به تل‌آویو

 رژیم موقت صهیونیستی بامداد چهارشنبه اعلام کرد که اولین هواپیمای حامل مهمات و تجهیزات نظامی آمریکایی دقایقی پیش در فلسطین اشغالی فرود آمده است.

سخنگوی ارتش این رژیم ادعا کرد مهمات پیشرفته آمریکایی در این هواپیما، «امکان انجام حملات بزرگ و آمادگی برای تمام سناریوها» علیه گروه‌های مقاومت فلسطینی را ممکن می‌سازد.

دقایقی بعد منابع محلی از ورود ناو هواپیمابر «جرالد فورد» به شرق دریای مدیترانه خبر دادند.

سازمان تروریستی «سنتکام» اعلام کرد که ناو هواپیمابر جرالد فورد برای نشان دادن حمایت آمریکا از رژیم موقت صهیونیستی و «بازدارندگی در برابر هر کسی که به دنبال دامن زدن به جنگ» رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین باشد، به شرق دریای مدیترانه رسیده است.

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

***

دومین ناو هواپیمابر آمریکا عازم مدیترانه می‌شود

بعد از اعزام ناو هواپیمابر فورد آمریکا به مدیترانه شرقی در حمایت از رژیم صهیونیستی، کاخ سفید اعلام کرد دومین ناو هواپیمابر ایالات متحده برای استقرار عازم مدیترانه می‌شود.

دومین ناو هواپیمابر آمریکا عازم مدیترانه می‌شود

 در بحبوحه تنش‌های اخیر بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی، کاخ سفید چهارشنبه اعلام کرد دومین ناو هواپیمابر آمریکا برای استقرار از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی شده عازم مدیترانه می‌شود. 

«جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد ناو هواپیمابر «یواس‌اس دوایت دی آیزنهاور» و گروه ضربت آن قرار است در هفته آینده مستقر شود و در مسیر خود به سمت دریای مدیترانه از اقیانوس اطلس عبور خواهد کرد. 

پیش‌تر، جنبش حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی مسئله غافلگیرکننده‌ای نیست، تاکید کرد اعزام ناوهواپیمابر به منطقه برای حمایت از نیروهای رژیم صهیونیستی، نیروهای مقاومت را نمی‌ترساند.




:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید