برملا شدن یک کشته‌سازی دیگر بعد از ۱۰ ماه
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 48
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 112
:: بازدید ماه : 2704
:: بازدید سال : 8932
:: بازدید کلی : 364062
نویسنده : عبدالرضا جودکی
پنج شنبه 23 شهريور 1402

قاتل محمد حسن زاده که بود؟

 

به نقل از قوه قضائیه، در آبان سال گذشته، رسانه‌های معاند ادعای کشته شدن «محمد حسن‌زاده» جوان ۲۸ ساله بوکانی با شلیک نیروهای امنیتی در روز ۲۵ آبان ۱۴۰۱، را روی خروجی خود بردند.

با انتشار ادعای کشته شدن این فرد، پدر و برادر محمد حسن‌زاده نیز با سوار شدن بر روی این موج، ادعای کشته شدن او را در مراسم خاکسپاری‌اش تکرار کردند.

به محض انتشار این خبر و ارسال گزارش واقعه، دستگاه قضایی به موضوع ورود پیدا کرد و مجیدی، دادستان مرکز استان آذربایجان غربی در تاریخ ۲۵ آبان در رابطه با فوت محمد حسن‌زاده اعلام کرد: محمد حسن‌زاده در درگیری شخصی به قتل رسیده است.

تحقیقات اولیه حاکی از این بود که متوفی، در پی درگیری دو گروه که برخی از آن‌ها نیز دارای سابقه محکومیت و شرارت بوده‌اند، در فلکه شهرداری شهرستان بوکان کشته شده است.

بلافاصله بعد از کشته شدن محمد حسن‌زاده، افرادی مشکوک (حدود ۲۰ نفر) با مراجعه به منزل متوفی سعی کردند، فوت او را به نیروهای امنیتی نسبت بدهند و حتی برای سرپوش گذاشتن روی حقیقت ماجرا، عده‌ای از آن‌ها با مراجعه به بیمارستان، جسد او را ‌دزدیدند.

نوع برخورد رسانه‌های معاند، اقدامات افراد مشکوک و تحقیقات دادستانی بوکان حاکی از این بود که حقیقت ماجرا موضوعی ورای آنچه از سوی نزدیکان و معاندان بیان می‌شد، است.

دادستانی، به دلیل حساسیت پرونده، از ابتدا موضوع را به دقت تحت نظر قرار داد و تحقیق از خانواده متوفی و بررسی‌های لازم در مورد علت قتل و شناسایی قاتل شروع شد و تحقیقات برای شناسایی قاتل یا قاتلان ادامه پیدا کرد.

قاتل محمد حسن‌زاده که بود؟

از آنجا که از ابتدا داستان‌سازی‌ها و حواشی‌ مربوط به این پرونده برای بازپرس مشکوک بود، تحقیقات برای شناسایی قاتل تا زمان رسیدن به نتیجه قطعی تحقیقات ادامه پیدا کرد.

سرانجام بعد از ۱۰ ماه، صبح امروز ( ۷ شهریورماه) فردی به نام «فردین کریمی» به اتهام قتل محمد حسن‌زاده، دستگیر شد.

طبق تحقیقات بازپرس پرونده، ماجرای قتل محمد حسن‌زاده به این صورت بوده که وی در آن روز، قصد سوار کردن خانمی در فلکه شهرداری بوکان را داشته اما در این مورد با فردی به نام فردین کریمی به مشکل برخورده و درگیر می‌شود که این درگیری منجر به چاقوکشی و کشته شدن حسن زاده می‌شود.

با دستگیری فردین کریمی و پیدا کردن خانمی که محمدحسن‌زاده قصد سوار کردن او را داشته، تحقیقات در مورد جزئیات پرونده همچنان در حال انجام است.

بدین ترتیب تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر دادستانی بوکان و مرجع قضایی در استان آذربایجان غربی، حقیقت یک مورد دیگر از سوژه‌های کشته‌سازی و خبرسازی های دروغ رسانه‌های معاند در اغتشاشات سال گذشته را برملا کرد.

محمد حسن‌زاده سوژه کشته‌سازی

با مشخص شدن علت قتل محمد حسن‌زاده، مشخص شد که نام او نیز در کنار نام بسیاری از افراد دیگر در لیست دروغین پروژه کشته‌سازی‌های رسانه‌های ضد انقلاب و براندازان در اغتشاشات سال گذشته قرار داشته است.

نام‌هایی مانند: آیلار حقی، نیکا شاکرمی، نگین عبدالملکی، سارینا اسماعیل‌زاده، آیتک رضایی، اسرا پناهی، ناهید مصطفی‌پور، نسرین قادری، نسیم صدقی، هانا دوزدوزانی، سارینا ساعدی، سینا ملایری، محدثه جان‌براری، احسان خواجوی، و بسیاری از اسامی دیگر نام‌های آشنایی هستند که از سوی رسانه‌های معاند به عنوان کشته‌های اغتشاشات سال گذشته معرفی شدند.

در حالی که در آن زمان دستگاه قضایی با ورود و پیگیری سریع و دقیق در مورد هر پرونده، علت فوت یا ضرب و جرح این افراد را مشخص و به اطلاع مردم می‌رساند.

به عنوان نمونه در پرونده ناهید مصطفی‌پور خانواده این فرد اعلام کرده بود که این خانم بر اثر آنفولانزا فوت کرده اما ادعای کشته شدن او در اغتشاشات در رسانه‌های فارسی زبان خارجی می‌چرخید!

یا در فوت نگین عبدالملکی، با بررسی پرونده مشخص شد که این دختر به همراه دوستان خود در اثر مصرف مشروبات الکلی در ویلایی در همدان، دچار مسمومیت شد و فوت کرده اما رسانه‌های معاند و تجزیه‌طلب از فوت این افراد سوء استفاده می‌کردند و به دروغ خبر کشته شدن آن‌ها را منتشر می‌نمودند.

اخبار مجعولی که با پیگیری‌های دستگاه قضایی، پزشکی قانونی و نهادهای امنیتی و انتظامی، تک به تک مورد بررسی قرار گرفت و دروغ بودن آن‌ها روشن شد.

 

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید