آری، اینچنین است برادر
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 67
:: بازدید ماه : 2659
:: بازدید سال : 8887
:: بازدید کلی : 364017
نویسنده : عبدالرضا جودکی
سه شنبه 8 اسفند 1396

ای برادر، تاریخ دارد تکرار می شود. حق و باطل دو عنصر متفاوت و نقیض هم، نمی توانند در یک مسیر قدم بردارند، نمی توانند در یک محموعه جمع شوند. اشتراک پدیر نیستند. مسیر حق با عدالت کنترل می شود، چرخ ها درمسیر باطل روی ریل تزویر ، ریا، حرکت می کند. در مسیر حق هم هدف مهم است و هم توع وسیله ولی در مسیر باطل هدف مهم است و برای رسیدن به آن اهداف وسیله تعیین می شود، باطل برای رسیدن به هدف از انواع ابزار زور استفاده می کند. در طی طرف برای رسیدن به هدف نوع وسیله شناسایی و انتخاب می شود. برای مثال  شناخت باطل را در سطح جهان مثال می زنیم. برای به زانو در آوردن مردم ژاپن وسیله انتخابی بمب اتم است، هم آنرا روی انسانها آزمایش کنند و قدرت تخریب و آدم کشی آنرا بسنجند. در حالیکه در طول مدت جنگ جهانی دوم حتی یک گلوله به طرف این کشور زورگو شلیک نشده بود.

حدستان درست بود، این کشور همان آمریکاست که امام راحل(ره) به او شیطان بزرگ نام نهاد. چند نمونه دیگر از شالوده طرز تفکر سیاستمداران آمریکا که بر پایه ایدئولوژی لیبرالیسم نهاده شده است، مثال می زنیم، برای حمله به عراق متوسل به یک دروغ استراتژیکی شدند تحت لوای وجود ابزار کشتار جمعی درعراق، این دروغ را توسط بلندگوهای خود(روزنامه ها و شبکه های اجتماعی) به دنیا مخابره نمودند، کرکسهای دیگر امثال انگلیس و فرانسه را که به عنوان حامیان اصلی اش(تا در شکار اورا همراه نمایند و هم در تقسیم غنائم بی نسیب نمانند) می باشند و همیشه در شکار دولت های آزادیخواه اورا همراهی می کنند، به معرکه آورد. وسیله انتخاب شده برای رسیدن به این هدف، انواع بمب های شیمیایی و خوشه ای و میکربزا انتخاب شده بود، که توسط جنگنده هایشان روی مردم بریزند. برای سوریه با یک استراتژیک جدید وارد میدان شدند و برای رسیدن به اهدافش، وسیله ای انتخاب نمودندکه از جنس مردم باشد و با شعار مردم علیه مردم دست به جنایت بزند و خود به شکل غیر مستقیم به صورت راهبردی گروه تربیت شده به نام داعش را حمایت نماید.در فلسطین، افغانستان، یمن، بحرین، پاکستان، میانمار و آفریقا نیز وسیله ها متفاوت ولی اهداف مشخص بود. اگر به دقت به آدمکشی این شیطان بزرگ نگاه کنیم، می بینیم که کشورهای اسلامی را یکی یکی دارد تخریب می کند و شمن کشتن مردم مسلمان این کشورها تمام زیر ساخت های اقتصادی این کشورها را نابود می کند.شیطان یزرگ یک هدف بزرگ و چند هدف میانی را دنبال می کند هدف اصلی آن جلوگیری از رشد و نفوذ یک تفکر بزرگ به نام اسلام ناب است که توسط جمهوری اسلامی ایران رشد فزاینده ای در جهان اسلام دارد که می تواند ایدئولوژی پوشالی لیبرالیسم را به عنوان یک باطل رسوا نماید. هدف بعدی ضعیف نمودن کشورهای اسلامی الالخصوص جبهه مقاومت تا سالها عقب بمانند، و در آخر بفروش رساندن ابزارهای جنگی در کشورهایی که زیر سلطه او هستند. 

ابزارهایی که این شیطان بزرک برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کند، کشور صهیونیستی اسرائیل، دولت هایی که پشتوانه مردمی ندارند و بر پایه زور اداره می شوند، امروز دیکتاتورترین کشورها و مرتجع‌ترین آنها، متحدین آمریکا هستند.  و نهادهای بین المللی که به همین منظور ایجاد ظده اند مانند شورای امنیت و تمام سازمانهایی که زیر چتر این نهاد بوجود آمده اند.




:: بازدید از این مطلب : 689
|
امتیاز مطلب : 175
|
تعداد امتیازدهندگان : 35
|
مجموع امتیاز : 35
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید