رسانه دروغ طرحی بلند مدت و ژئوپولیتیک است
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 64
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 128
:: بازدید ماه : 2720
:: بازدید سال : 8948
:: بازدید کلی : 364078
نویسنده : عبدالرضا جودکی
جمعه 11 فروردين 1397

حسین دی‌پیر نویسنده، مترجم و پژوهشگر موسیقی و سرود در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس گفت: سلبریتی‌ها تربیت شده دست مدیران فرهنگی میانی هستند که از دوران هاشمی تا روحانی به گونه‌ای برایشان طراحی شد که شرایط برایشان فراهم آمد تا از جامعه منفک شده و درد جامعه را نفهمند. 

مترجم کتاب دانشگاهی رابرت استایرر در ادامه افزود: سلبریتی قدرت تحلیل اخبار دروغ را ندارد، احساساتی تصمیم می‌گیرد و از همه مهم‌تر اینکه آن‌هایی که سلبریتی‌ها را مدیریت می‌کنند، مدیران میانی فرهنگی و تهیه‌کنندگانی بودند و مسولینی که شناختی از قشر هنر نداشتند و یا دستور داشتند تا لبه دیگر قیچی باشند.

دی‌پیر تصریح کرد: رسانه‌های معاند مانند بی‌بی‌سی فارسی، صدای آمریکا، اینترنشنال، رادیو فردا و غیره در اختیار قدرت‌هاییست که موضوعات ژئوپولیتیک را طراحی کرده‌اند و در برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت، به صورت جدی پیگیری می‌کنند. این قدرت‌ها هدف اصلی‌شان از بین بردن قدرت مطلقه ایران در منطقه است و نمی‌توانند این اقتدار را تحمل کنند.

این پژوهشگر شناخته شده حوزه موسیقی توضیح داد: الان قدرت‌های غربی همچون آمریکا با دستگاه تبلیغاتی و رسانه‌های دروغ‌پردازشان به دنبال این هدف هستند که همان مسائلی را که برای شوروی سابق به وجود آوردند را برای ایران رقم بزنند. آمریکا در اوج جنگ سرد با دسیسه حمایت از چند هنرمند سرشناس روس همچون «بوریس پاسترناک» و «الکساندر سولژنتسین» دو شخصیت هنری دوره «برژنف» به جنگ روانی و رسانه‌ای علیه شوروی رفتند. آن‌ها مصاحبه‌های متعددی با این چهره‌ها انجام دادند و خود را حامی آن‌ها معرفی کرده و اینچنین سلبریتی‌هایی را مقابل حاکمیت شوروی قرار دادند تا حزب کمونیست شوروی را تحت فشار قرار دهند.

وی افزود: مثال شبیه ماجرای شوروی را همین روزها می‌توانیم در بهره‌گیری از سلبریتی‌هایی چون «مهناز افشار» «کتایون ریاحی» «احسان کرمی» و سلبریتی‌های دیگر مشاهده کنیم که در همان برنامه و طرح کوتاه، میان و بلند مدت قرار داده شده‌اند تا به مقاصد شوم خود برسند. هدفی که از دور برای آن‌ها تنها خط‌دهی و پیش انداختن چند سلبریتی و بازی ناجوانمردانه با احساسات قشری از جوانان و نوجوانان و تحمل آسیب و خسارت و جانی و مالی برای مردم در داخل و بهره‌برداری با کمترین هزینه برای آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

دی‌پیر تاکید کرد: باز هم اشاره به این مساله که مدیران میانی فرهنگی ما از مقصران اصلی این نوع نگاه و موضع‌گیری سلبریتی‌ها هستند این مدیران و طراحان اقتصاد لیبرال از دوره هاشمی تا روحانی، مملکت را سراپا با معضل بحران آب و ارز و تولید و توزیع ثروت و بیکاری به چالش کشیدند. 

این موسیقیدان و پژوهشگر در آخر گفت: و اما نسل جدید و جوان ما، نسل عدالتخواه و آگاه و با بینش ما، حق‌طلب، باذوق و باهوش می‌تواند بساط این‌ها را جمع کند و این حرکت لیبرال غربگرای فاسد(اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی) را برای همیشه از صفحه ایران‌زمین برچینند.




:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید