تاریخ سقوط نظام این بار توسط دلقک ها به روز شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 79
:: بازدید ماه : 2671
:: بازدید سال : 8899
:: بازدید کلی : 364029
نویسنده : عبدالرضا جودکی
چهار شنبه 14 دی 1401

فخر آور در پایان سال 96 مقرر کرده بود که جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۷ ساقط خواهد شد؛ اکنون پهلوی، بنیادی، کریمی، علینژاد، فراهانی و اسماعیلیون با انتشار یک توئیت کپی شده از پایان نظام در سال ۲۰۲۳ گفتند! گویا فخرآور ۵ سال جلوتر بود.

تاریخ سقوط نظام این بار توسط دلقک ها به روز شد

فارس پلاس - روایت روز: رقابت شدیدی میان به اصطلاح مبارزین خارج نشین برای زیارت مقامات بلندپایه غربی شکل گرفته است. اپوزیسیون خارج نشین از همراهی مردم با خود ناامید شده و لاجرم تنها گزینه‌ را استمداد از دولت و احتمالا ارتش‌های غرب و شرق آتلانتیک می‌داند. هرکدام از طایفه‌های اپوزیسیون نیز در حال پروموت کردن نامزد خود برای نمایندگی مردم ایران است.

شبکه «ایران اینترنشنال» وابسته به سعودی در جریان وقایع پاییز ۱۴۰۱ تبدیل به گعده سیاه ترین و بدسابقه‌ترین عناصر تجزیه‌طلب شد. مسئولیت پوشش تجمع برلین نیز به این شبکه واگذار شد؛ تجمعی که در آن ۱۶ پرچم علیه ایران برافراشته شد! 

این شبکه سعودی همزمان با تلاش جریانات خارج از کشور جهت نماینده تراشی برای ایران، ثقل تمرکز خود را روی برندسازی از سیما شهرکی با نام مستعار ثابت قرار داد. کارمند سعودی روز ۱۸ مهر به عنوان نماینده مردم ایران در نشست موسوم به کمیته حقوق بشر اروپا حضور یافت.


سیما ثابت در کمیته حقوق بشر اروپا

نازنین بنیادی روز جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ به کاخ سفید رفت. بنیادی با هریس نائب ریاست جمهوری آمریکا، بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا و سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید دیدار کرد. 


دیدار بنیادی با نائب رئیس جمهور آمریکا


دیدار بنیادی با تیم وزارت خارجه آمریکا


دیدار بنیادی با مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا

بنیادی روز ۱۱ آبان نتیجه دیدارهای خود در واشنگتن را گرفت و عازم سازمان ملل شد. مالی (رهبر تیم مذاکره کننده آمریکا در وین) و توماس گرینفیلد (سفیر آمریکا در سازمان ملل) هماهنگ‌کننده سخنرانی بنیادی بودند. این فرد در شرایطی خود را نماینده ایرانی‌ها معرفی کرد که هنوز به زبان پارسی تسلطی ندارد. گواه این مدعا نیز اشتباهات فاحش نازنین بنیادی در املاء کلمات است. 


غلط املایی در توئیت نازنین بنیادی 


غلط املایی در توئیت نازنین بنیادی

این فرد حتی سابقه کنش سیاسی هم در کارنامه خود ندارد. کار به جایی رسیده است که کسی مثل شاهین نجفی تلویحاً از بنیادی به عنوان عنصری یاد می‌کند که ۲ ماه است از تخم درآمده(!) و او را در حدی نمی‌داند که از ائتلاف حرف بزند.

از جمله سوابق بنیادی حضور در ویدئوکلیپ‌های خوانندگان سطح پایین لس‌آنجلسی و عضویت در فرقه ساینتولوژی  است. ماموریت ویژه بنیادی در فرقه مذکور «دوست دختر شدن!»، روش مبارزه او شیمی درمانی مردم ایران با تحریم و برنامه فردای آزادی او بغل کردن همه ایرانی‌هاست! ویدئوهای زیر را ببینید: 

مصی علینژاد برای اینکه از شهرکی و بنیادی عقب نیافتد، دست به دامان یک صهیونیست فرانسوی به نام برنارد لوی در نیویورک شد. لوی در زمره نزدیکان دائمی روسای جمهور ادوار فرانسه است. شهوت بالایی هم دارد که تصویری از او در نقاط درحال تجزیه و یا درگیر جنگ‌ داخلی در سطح جهان به ثبت برسد. از جمله:‌ اتاق شورشیان لیبی، همراهی رهبرِ شورشیان سودان جنوبی، رفراندوم جدایی اقلیم کردستان عراق و در آخرین مورد نیز حضور در جنگ اوکراین.


دیدار علینژاد با برنارد لوی در نیویورک | تاریخ: ۸ آبان

نتیجه جلسه نیویورک آن شد که علینژاد و تعدادی از زنان فمنیست روز جمعه ۲۰ آبان عازم کاخ الیزه جهت دیدار با مکرون شدند. «فورست» نویسنده فمنیست فرانسوی از موسسه‌ موسوم به عدالت برای کردها (JFK) به عنوان واسطه این ملاقات خبر داد. مدیر (President) این سازمان  لوی است.

رئیس جمهور فرانسه در این دیدار آب پاکی را  روی دستان اپوزیسیون ریخت. مکرون گفت که نه وظیفه داریم، نه اعتقاد داریم، نه مایلیم نظام سیاسی شما را تغییر دهیم. 


دیدار مصی علینژاد با مکرون در پاریس| تاریخ: ۲۰ آبان

اپوزیسیون جمهوری اسلامی متکی به قدرتمندترین و ثرومندترین کشورهای جهان است امّا از معرفی یک فرد به عنوان راهبر عاجز است. وقتی میوه نیست، چغندر پادشاه است! نتیجه این می‌شود که چهره‌های اصلی اپوزیسیون می‌شود کسی مثل علی کریمی!

روز یکم دی تصویری منتشر شد که نشان می‌داد کریمی خاضعانه در حال ابراز ارادت به «اشتاینمایر» رئیس جمهوری آلمان است. این دیدار تقریباً بی‌خاصیت ترین دیدار از نظر وزن افراد حاضر در قاب تصویر بود.

اولاً؛ ریاست جمهوری در آلمان یک پست فرمالیته است و تاثیری به سزایی در فضای داخلی و خارجی ندارد. دوماً؛ فرد ایرانی حاضر در تصویر نیز کسی است که هنرش شاذنویسی در قالب پست و استوری می‌باشد. ضریب هوشی‌اش را نیز می‌توان از طریق مصاحبه‌ها و نوشته‌جات او تخمین زد. به عنوان نمونه؛ اخیراً مدعی شده بود که معترضان کرد با هلی کوپتر به خلیج فارس پرت می‌شوند!


دیدار علی کریمی با رئیس جمهور آلمان

شهرکی (ثابت)، بنیادی، علینژاد و کریمی در مسیری قرار دارند که  فخرآور در دهه ۸۰ تا انتهای آن را طی کرده است. فخرآور از جمله افراد دخیل در وقایع کوی دانشگاه در سال ۱۳۷۸ بود.

فرار فخرآور از ایران مصادف با محاصره ایران توسط ارتش آمریکا و نیروهای ائتلاف بود. رسانه‌های جهان پس از فتح بغداد مدام بر این طبل می‌کوبیدند که تهران هدف بعدی تانک‌های ارتش آمریکا است! فخرآور خود تعریف می‌کند که وقتی بوش، ایران را در کنار صدام به عنوان محور شرارت  یاد کرد، به همراه پدرش اشک شوق ریخت و آن را آغازی بر پایان جمهوری اسلامی دانست. آغازی که پس از ۲۰ سال هنوز به پایان نرسیده است! 

فخرآور قرار بود ایفاگر نقش احمد چلبی عراق در موضوع ایران باشد. چلبی موسس نهادی موسوم به کنگره ملی عراق بود و شاید بتوان گفت که اصلی‌ترین نقش را در ماجرای اشغال عراق در سال ۲۰۰۳ برعهده داشت.  چلبی اطلاعات بسیاری در زمینه سلاح‌های کشتار جمعی عراق به آمریکا داد که بعداً مشخص شد همه آن‌ها دروغ بود. امّا این دروغ به کشته شدن بیش از  ۱/۰۰۰/۰۰۰ عراقی در کمتر از ۷ سال انجامید.

مجله آلمانی اشپیگل در سال ۱۳۸۵ با عنوان «عراق دوم» به مساله حمایت آمریکا از اپوزیسیون تبعیدی ایران نظیر سازمان منافقین پرداخت. اپوزیسیون ایرانی عیناً رفتار چلبی را تقلید می‌کردند.

اشپیگل نوشت که گروهی از مخالفان نظام تهران در وزارت امور خارجه آمریکا، کاخ سفید و دفتر ایران در وزارت دفاع آمریکا حاضر شدند و می‌گویند مدارکی در باره فعالیت‌های اتمی ایران در اراک دارند. اشپیگل در ادامه می نویسد:«منابع اطلاعاتی چلبی‌های ایرانی هستند که صحت [ادعای] آنان مشخص نیست. افرادی نظیر امیر عباس فخرآور جزو این گروه هستند.»


دیدار فخرآور با «بوش» رئیس جمهور وقت آمریکا

فخرآور در سال ۱۳۸۵ به آمریکا گریخت و با رئیس جمهور وقت آمریکا ملاقات کرد. بوش کسی بود که دستور بزرگترین لشکرکشی قرن را در ابتدای دهه ۲۰۰۰ صادر کرد. فخرآور کپی‌-پِیست نهاد چلبی را تحت عنوان کنگره ملّی ایرانیان در سال ۲۰۱۳ به وجود آورد.  امّا ارتش آمریکا با هزینه ۷ تریلیون دلاری (معادل بودجه ۷۰ سال ایران) مجبور به ترک منطقه شد.

وجه مشترک چلبی و فخرآور رابطه با  «ریچارد پرل» از معماران جنگ عراق بود. امّا فخرآور در تراز سیاستمداری نظیر چلبی نبود و او امروز پس از ۱۶ سال به عنصری مضحک در میان به اصطلاح براندازان تبدیل شده که هر از چندگاهی داستان‌های تخیلی او نظیر درخواست کمک شبانه رئیس CIA وایرال می‌شود. او اخیراً مصی را پرستوی جمهوری اسلامی در میان براندازان معرفی کرد!

فخر آور در پایان سال ۹۶ گفت که  جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۷ ساقط خواهد شد. اکنون تاریخ سقوط نظام پس از ۴۳ سال برای بار چند صدم به روز شده است. پهلوی، بنیادی، کریمی، علینژاد، فراهانی و اسماعیلیون با انتشار یک توئیت کپی شده از پایان جمهوری اسلامی در سال ۲۰۲۳ گفتند. گویا فخرآور ۵ سال  از این شش نفر جلوتر است!




:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید