دشمن شناسی خیلی آسان است
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 44
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 108
:: بازدید ماه : 2700
:: بازدید سال : 8928
:: بازدید کلی : 364058
نویسنده : عبدالرضا جودکی
شنبه 3 دی 1401

 

اکنون که این متن نوشته می شود، آمارهای کرونا در دنیا نشان از دروغ ها و شایعات رسانه های معاند امثال، اینتر نشنال سعودی،بی بی سی فارسی انگلیسی، رادیو فردا آمریکایی، و بقیه شبکه های تلویزیونی و مجازی که بر علیه اسلام و مردم ایران فعالیت می کنند بر ملا می سازد و خط بطلانی بر همه دروغ‌ها و شایعه‌هایی است که از سوی رسانه‌های معاند منتشر می‌شود کشیده خواهد شد.

 چرا این رسانه ها هم اکنون که ایران در مقابل کرونا پیروز شده و تعدا کشته در روز یک رقی و یا به صفر رسیده خبری منتشر نمی کنند چرا نمی گویند کرونا اکنون در غرب چگونه یکه تازی می کند ، الان خفه خون گرفته اند و در زمانی که ایران هنوز به موفقیت هایی دست نیافته بود و دولت وقت نیز به بهانه FETF اظهار می داشت ،غربی ها به ما واکسن نمی دهند، این رسانه ها تا توانستند بر علیه ایران جو سازی کردند و حتی زمانی که واکسن ها در ایران تهیه شد گفتند آب مقطر است تا مردم واکسن نزنند و بیشتر بمیرند. نگاهی به آمار مرگ و میر روزهای اخیر نشان می‌دهد در شرایطی که آمار جان باختگان در ایران مدت‌هاست تک رقمی یا صفر است، در کشورهایی چون آمریکا، ژاپن و برزیل، آلمان، فرانسه، کره جنوبی و... که از واکسن‌هایی چون فایزر و مدرنا استفاده کرده بودند همچنان سه رقمی است.

به گزارش دیروز سایت ورلد میترز، تعداد تلفات بیماران مبتلا به کرونا در آمریکا طی شبانه‌روز گذشته به ۲۸۹ مورد رسید. این در حالی است که این کشور در روزهای اخیر تعداد فوتی‌های روزانه ۳۰۰ نفر و بیشتر را هم ثبت کرده است.

ژاپن در شبانه‌روز گذشته بالاترین میزان فوتی و ابتلای روزانه به کرونا را در جهان به خود اختصاص داد. در ژاپن در شبانه‌روز گذشته ۱۸۴ هزار و ۳۷۵ نفر به جمع مبتلایان اضافه شده‌اند و ۳۳۹ نفر فوت کرده‌اند.

برزیل بعد از ژاپن و آمریکا بالاترین میزان فوتی روزانه به کرونا را در شبانه‌روز گذشته در جهان به خود اختصاص داد. ۴۳ هزار و ۳۹۲ نفر طی شبانه‌روز گذشته در برزیل به کرونا مبتلا شده و ۱۶۵ نفر هم فوت کردند.

فرانسه نیز از نظر فوتی، در رتبه چهارم بالاترین میزان فوتی روزانه کرونا در جهان در شبانه‌روز گذشته قرار گرفت. ۴۹ هزار و ۵۱۷ نفر طی شبانه‌روز گذشته در این کشور به کرونا مبتلا شدند و تعداد تلفات بیماران مبتلا به کرونا در فرانسه طی شبانه‌روز گذشته به ۱۲۰ مورد رسید.

کره جنوبی بعد از ژاپن بالاترین میزان ابتلای شبانه‌روز گذشته را در جهان به خود اختصاص داده است. کره جنوبی ۷۵ هزار و ۷۴۴ مورد ابتلای جدید و ۶۲ مورد فوتی جدید را در شبانه‌روز گذشته به ثبت رسانده است.

در روسیه ۷ هزار و ۴۵۱ مبتلای جدید طی شبانه‌روز گذشته به ثبت رسیده و ۵۴ نفر نیز جان باخته‌اند.

این درحالی‌است که سازمان بهداشت جهانی از افزایش شمار مبتلایان در چین ابراز نگرانی و اعلام کرده، با وجود اینکه مقامات چینی می‌گویند شمار مبتلایان نسبتا کم است اما مرکز مراقبتهای ویژه مراکز درمانی شلوغ هستند. طبق آمارها، هیچ کس در چین در روز چهارشنبه گذشته از این بیماری فوت نکرده است اما درباره تاثیر واقعی موج جدید تردیدهایی وجود دارد.

هر چند در کشورمان نیز درخصوص احتمال موج جدید در زمستان هشدارهایی داده شده اما ان شاءالله به لطف خدا و تلاش کادر درمان و همراهی مردم برای تکمیل واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها دیگر روزهای تلخ گذشته باز نمی‌گردد.

خود تحقیرها درس عبرت می‌گیرند؟

نتیجه اینکه معجزه علم چشم آبی‌ها با گذشت بیش از سه سال از شیوع ویروس کرونا در دنیا هنوز نتوانسته مردم سرزمین‌های غرب را در مقابل این ویروس ایمن کند اما آب مقطرهای ایرانی! در کنار واکسن‌های وارداتی که مطلوب غرب‌پرست‌ها نبود توانست مرگ و میر در ایران را به صفر برساند، باشد تا درس عبرتی تاریخی برای غرب زدگان و غرب‌پرستان و خودتحقیرها باشد.

راستی آنها که با تمسخر می‌گفتند«روزی که واکسیناسیون کرونا در ایران آغاز شود مردم دنیا می‌پرسند مگر کرونا هنوز وجود دارد» این روزها کجا هستند؟




:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید