اینترنشنال سعودی از روزنامه کرباسچی تقدیر کرد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 72
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 136
:: بازدید ماه : 2728
:: بازدید سال : 8956
:: بازدید کلی : 364086
نویسنده : عبدالرضا جودکی
چهار شنبه 23 آذر 1401

 

گروه ویژه فارس: خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضدانقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضدانقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.
 
خط ویژه| اینترنشنال سعودی از روزنامه کرباسچی تقدیر کرد/ عملیات مشترک «اعتبار زدایی و نفرت پراکنی» علیه مأموران نیروی انتظامی و بسیج

 

اینترنشنال سعودی از روزنامه کرباسچی تقدیر کرد

شبکه اینترنشنال سعودی که بنابر مستندات، رسماً به عنوان بازوی رسانه‌ای موساد عمل می‌کند، از گزارش روزنامه هم میهن تقدیر کرد.

خبرنگار اینترنشنال سعودی با اشاره به گزارش این روزنامه در شماره امروز با عنوان «جوانرود آرام شد» گفت: «من مصاحبه و گزارش خوبی از شهر جوانرود در روزنامه هم میهن دیدم که متأسفانه علیرغم آنکه گزارش بسیار خوبی بود اما در صفحه اول آن را تیتر نکرده است.»

 

خبرنگار اینترنشنال در ادامه گفت: «این گزارش اطلاعات خوبی داشت. در این گزارش تأکید شده که کسانی که در جوانرود دست به اعتراض زده‌اند، تجزیه‌طلب نیستند و از بیرون از مرزها هم وارد جوانرود نشده‌اند.»

ادعای این شبکه سعودی-لندنی و همچنین ادعای روزنامه هم میهن- به مدیرمسئولی کرباسچی- درباره وقایع جوانرود در حالی است که در روزهای گذشته عناصر تجزیه‌طلب و تروریست در این شهر دست به شرارت زده و منازل مسکونی مردم را به آتش کشیده‌اند.

 

تروریست‌های مسلح در جوانرود تنها در یک مورد با کوکتل مولوتف و نارنجک دست‌ساز به خانه‌ای که زنان و کودکان در آن بودند حمله کردند.

بنابر اخبار منتشرشده، حضور عناصر و اعضای گروهک‌های تجزیه‌طلب در آشوب‌های روزهای گذشته در جوانرود مشهود بود. در روزهای گذشته عناصر تروریستی با هدف تصرف به ناحیه مقاومت سپاه و تیپ نیروی زمینی سپاه در جوانرود که مجاور یکدیگر هستند حمله کردند. این هجوم ابتدا با سنگ پراکنی آغاز می‌شود اما با افزایش خشونت، تیراندازی و حمله اغتشاشگران برای تصرف ناحیه تبادل آتش صورت می‌گیرد. نیروهای محافظ این مکان نظامی برای جلوگیری از تصرف انبار مهمات ابتدا چند مرتبه تیر هوایی شلیک می‌کنند و پس‌ازآن مجبور به شلیک به سمت مهاجمین می‌شوند. در حال حاضر اوضاع شهر آرام است.

 

سؤال اینجاست که چرا یک روزنامه داخلی باید مورد تحسین رسانه‌های دشمن قرار بگیرد؟ چرا رسانه موساد باید از روزنامه یک فعال اصلاح‌طلب تقدیر کند؟! بهتر است آقای کرباسچی به این سؤالات پاسخ دهد.

 

عملیات مشترک «اعتبار زدایی و نفرت پراکنی» علیه مأموران نیروی انتظامی و بسیج

در هفته‌های گذشته گروهی برای اعتراض در آلمان در خیابان‌ها روی زمین می‌نشینند. دویچه‌وله (انگلیسی) به نقل از وزیر کشور آلمان نوشت: "این کار در آلمان غیرقانونی است و معترضان خود را فراتر از قانون می‌دانند. زمانی که مرتکب این جنایت (بستن خیابان) می‌شوند، حد اعتراض مشروع نقض شده است." وزیر کشور آلمان نیز در واکنشی تند تأکید کرد که "پلیس حمایت کامل من را برای سرکوب این معترضان دارد."»

نیروهای انتظامی و نظامی در هر کشوری، ضامن نظم و امنیت در آن کشور هستند. به همین منظور همواره مورد حمایت مردم و حاکمیت قرار دارند. با اینحال بخشی از جریان اصلاح‌طلب در داخل دقیقاً همراستا با عملیات ررسانه ای دشمن، نیروهای حافظ نظم و امنیت در کشور را آماج حمله قرار داده و به طرق مختلف از آنان اعتبار زدایی می‌کند.

در همین رابطه روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «نیروهای حافظ امنیت یعنی چه؟» نوشت: «سال‌های درازی است که کشور با نوعی بی‌نظمی و به هم ریختگی در سطح ماموران انتظامی و افرادی که دارای مسوولیت در حوزه تأمین امنیت عمومی هستند، مواجه است. مساله «لباس شخصی» ها و دایره وسیع امکان اقدامات و همین طور مصونیت نانوشته آنها موضوعی است که تاکنون درباره ابعاد سیاسی، حقوقی و اجتماعی آن بحث‌های فراوانی در گرفته اما همچنان اصل مساله به قوت خود باقی است.»

 

این روزنامه اصلاح‌طلب در ادامه نوشت: «موضوع دیگر که در هفته‌های اخیر هم به کرات چهره خود را نشان داد رفتارهای فراقانونی یا غیرقانونی برخی ماموران رسمی انتظامی است که با پیگیری متناسب قضایی مواجه نمی‌شوند...طبق قانون نهادهای عمل‌کننده در تجمعات و اعتراضات تعریف مشخصی دارند. نیروی انتظامی، بسیج و سپاه هر کدام طبق شرایطی می‌توانند در این زمینه عمل کنند. عمل آنها هم باید منوط به رعایت چارچوب‌ها و موازین قانونی و مقررات خاص نظامی در این شرایط باشد. به عبارتی آنها که برای مقابله با اعتراضات به خیابان می‌آیند همزمان دارای مسوولیت‌های مشخص قانونی و محدودیت‌های تعیین شده‌ای در رفتار خود با معترضان هستند و در صورت بروز خطا باید مطابق قانون جوابگوی آن باشند.»

 

این رسانه اصلاح‌طلب به‌هیچ‌عنوان اشاره نمی‌کند که در ماه‌های اخیر چندین نفر از مأموران نیروی انتظامی و بسیج و سپاه در درگیری با آشوبگران به شهادت رسیده‌اند. در ماه‌های گذشته، اغتشاشگران در وسط خیابان، جوان طلبه بسیجی را شکنجه کرده و به شهادت رساندند، اوباش گلوی مأمور نیروی انتظامی را پاره کرده و مأمور دیگری را به آتش کشیدند و...

همکاران BBC در تهران و سنگ اندازی در مسیر محاکمه اوباش مسلح

دولت انگلیس اکنون درگیر اعتراضات و اعتصاب‌ها در شهرهای مختلف این کشور است. به دنبال بحران شدید مخارج زندگی که در پی تورم و وخیم شدن اوضاع اقتصادی به وجود آمده، انگلیس با موج جدیدی از اعتصاب‌ها از جمله توسط کارمندان راه آهن، پرستاران، کارمندان پست و اساتید دانشگاه‌ها مواجه است.

در حال حاضر حدود ۴۰ هزار کارمند راه‌آهن از ۱۴ شرکت حمل و نقل ریلی سراسر کشور در بحبوحه سرمای شدید دست از کار کشیده‌اند و مسافران با اختلال قابل توجهی در جا به جایی مواجه هستند به ویژه دانش‌آموزانی که با قطار به مدرسه می‌روند.

به دنبال نارضایتی کارکنان بخش‌های دولتی و خصوصی انگلیس از وضعیت معیشتی، اعتصابات به اداره پست و راه‌آهن ختم نشده و در حال افزایش است، به طوری که فرودگاه‌های انگلیس غرق در اعتصاب و بلاتکلیفی مسافران شده است.

برخی رسانه‌ها در گزارش‌هایی تصریح کرده‌اند که دولت انگلیس از ارتش برای مقابله با اعتصابات کمک خواهد گرفت. دولت جدید انگلیس در حالی بر سر کار آمده است که این کشور با چالش‌های متعددی همچون کاهش رشد اقتصادی و افزایش بی سابقه هزینه‌های زندگی و نیز بی اعتمادی به سیاست‌های دولت و سیاستمداران این کشور مواجه شده است.

به این نکته توجه کنید که اعتراضات و اعتصاب‌ها در انگلیس صرفاً جنبه اعتراضی داشته و به هیچ عنوان رنگ و بوی براندازی و شورش ندارد، با اینحال دولت انگلیس از ارتش برای کنترل امور کمک گرفته است.

نکته قابل توجه اینجاست که این اخبار به هیچ عنوان در رسانه‌هایی همچون بی بی سی فارسی منعکس نمی‌شود، چرا که این رسانه‌ها به دولت انگلیس بابت انتشار اخبار متعهد بوده و از انتشار اخبار تحریک آمیز و برهم زننده نظم عمومی امتناع می‌کنند.

اما همین رسانه با حمایت ویژه از آشوبگران مسلح و تروریست‌ها در ایران، آنان را به اقدامات جنایتکارانه و تخریب اموال عمومی و شخصی و برهم زدن نظم عمومی تشویق می‌کند.

حساب بی بی سی فارسی مشخص است، این رسانه ضدایرانی در خدمت اهداف شوم دولت خبیث انگلیس است؛ اما نکته اینجاست که این رسانه با آب و تاب، مطالبی را منعکس می‌کند که دقیقاً همراستا با اهداف این رسانه اما در داخل کشور منتشر می‌شود.

در همین رابطه بی بی سی فارسی با ذوق زدگی مطالب منتشر شده در روزنامه‌های اصلاح طلب از جمله روزنامه اعتماد و روزنامه هم میهن را بازنشر داده است.

مطالبی که توسط بی بی سی فارسی بازنشر شده است، مواردی است که به دادگاه‌های رسیدگی به اوباش مسلح انتقاد کرده است. کارشناسان معتقدند که محاکمه و مجازات آشوبگران مسلح و آن دسته از اغتشاشگرانی که به قتل و محاربه محکوم شده‌اند، در ایجاد نظم و امنیت و ممانعت از تکرار این قبیل وحشی گری ها در جامعه، تأثیر به سزایی دارد.

اما در آنسو رسانه‌های دشمن از جمله بی بی سی و اینترنشنال و صدای آمریکا از این روند، نگران و عصبی هستند. چرا که برخورد قاطع با اوباش مسلح، موجب توقف آشوب و اغتشاش خواهد شد. سؤال اینجاست که آیا برخی رسانه‌های اصلاح طلب از جمله روزنامه متعلق به الیاس حضرتی و همچنین روزنامه متعلق به کرباسچی هم از این روند نگران و عصبی هستند؟! این میزان همصدایی با رسانه‌های دشمن، نشانه چیست؟!

خبر دروغ روزنامه شرق و موج سواری رسانه‌های دشمن

بی بی سی فارسی در مطلبی نوشت: «محمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری در گفتگو با روزنامه شرق به ابهامات پرونده حمید قره حسنلو اشاره کرده و گفته این پزشک محکوم به اعدام در حال کمک به مجروحان بوده و شاهد اصلی هم به دادگاه دعوت نشده است.»

این در حالی است که رئیس کل دادگستری استان البرز گفته است: «اینکه حمید قره حسنلو به طلبه مجروح در جریان اغتشاشات روز 12 آبان ماه در کرج کمک کرده، صحت ندارد و متهم نیز تاکنون در این رابطه ادعایی نداشته است. محل شهادت شهید عجمیان با محل ضرب و شتم طلبه مجروح، فاصله قابل توجهی دارد و متهم نمی‌توانسته همزمان در 2 محل حضور داشته باشد.»

لازم به ذکر است که علیزاده طباطبایی پیش از این نیز وکیل «محمدعلی نجفی» شهردار اسبق اصلاح طلب تهران بود. همان شخصی که در اقدامی جنایتکارانه همسر دوم خود که زنی جوان بود را با اسلحه غیرمجاز به قتل رساند. نکته قابل توجه اینجاست که علیزاده طباطبایی در آن پرونده نیز ادعاهایی را مطرح کرد که هیچ نسبتی با واقعیت نداشت و تکذیب شد.




:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید