روح خدایی
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 65
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 129
:: بازدید ماه : 2721
:: بازدید سال : 8949
:: بازدید کلی : 364079
نویسنده : عبدالرضا جودکی
یک شنبه 15 آبان 1401
به گزارش «وطن‌امروز»، حوادث پنجشنبه گذشته در کرج و حمله وحشیانه اوباش به ماموران نیروی انتظامی، یک بسیجی و یک روحانی، بیش از هر چیز شمایل رفتار گروه‌های تروریستی را تصویر می‌کرد. شهادت یک جوان بسیجی، جراحت جدی یک روحانی و در نهایت مجروح شدن 10 مامور نیروی انتظامی، نتیجه نهایی میدان‌داری وحوشی بود که با سلاح‌های سرد و گرم به مدافعان امنیت حمله کردند. از نخستین ساعات انتشار تصاویر کرج، برخورد با اوباش و عاملان این اقدام وحشیانه تبدیل به یک مطالبه عمومی شد. مردم خواستار برخورد جدی با میدان‌داران اغتشاشاتی شدند که بخشی از رفتارهای وحشیانه‌شان در رسانه‌ها منتشر شد. 
در همین زمینه روز گذشته فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۱۱ نفر از اغتشاشگران و عوامل حمله به ماموران پلیس در آزادراه کرج - قزوین خبر داد. سردار عباسعلی محمدیان در این باره اظهار کرد: ۹ نفر از این افراد که قصد خروج از کشور را داشتند در یکی از استان‌های غربی کشور دستگیر شدند. 
وی با بیان اینکه در حال تحقیقات از این افراد هستیم و اطلاعات تکمیلی به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود افزود: ۲ نفر دیگر از این متهمان به یکی از استان‌های کشور متواری شده بودند که با ردیابی‌های صورت‌گرفته و همکاری خوب مردم، این افراد نیز دستگیر شدند. محمدیان ادامه داد: در مجموع ۱۱ نفر در ارتباط با حمله به خودروی پلیس در استان البرز شناسایی و دستگیر شدند که پس از کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعات تکمیلی به عموم مردم اعلام خواهد شد. روز گذشته همچنین یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس از دستگیری عامل اصلی شهادت سید روح‌الله عجمیان، بسیجی کرجی خبر داد. به گفته وی، یکی از عاملان شهادت این شهید امنیت توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر شده است. شهید عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۴ در کوهدشت لرستان و از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر بود که سابقه عضویت ۱۲ ساله در بسیج را داشت. یکی از دوستان این شهید درباره نحوه شهادت وی گفت: شهید عجمیان توسط آشوبگران محاصره شد و با ضربات چاقو به کمرش به فیض شهادت نایل آمد. وقتی به شهید عجمیان چاقو می‌زدنند، چند نفر دیگر از اغتشاشگران نیز به سیدروح‌الله حمله می‌کنند. وی با اشاره به ابعاد شخصیتی این شهید امنیت، ادامه داد: هنگامی که اغتشاشگران وی را محاصره می‌کنند به جهتی حرکت می‌کند که حمله اشرار به سایر بسیجیان و مدافعان امنیت را دفع کرده تا فقط به او حمله کنند. 
 
* ادعاهای یکی از عاملان شهادت شهید علی‌وردی
حوادث روز پنجشنبه کرج را اما می‌توان امتدادی بر فاجعه تروریستی 2 هفته پیش در شهرک اکباتان تهران دانست که در نهایت به شهادت مظلومانه شهید آرمان علی‌وردی پس از شکنجه فراوان منتهی شد. پنجشنبه 2 هفته پیش بود که خبر دستگیری 5 نفر از عوامل دخیل در شهادت شهید علی‌وردی منتشر شد. روزنامه همشهری با یکی از عاملان شهادت این شهید گفت‌وگو کرده و درباره جزئیات این جنایت و عواملی که منتهی به این اقدامات جنایتکارانه شد سوال پرسید. متهم دستگیرشده در شرح حادثه اکباتان گفت: شهید علی‌وردی را همان روز در میان جمعیت شناسایی کردیم. یکی از دوستان‌مان به ما پیامکی فرستاد، مشخصات مرد بسیجی را که در میان جمعیت و شلوغی بود به ما داد. من و دوستانم جوان بسیجی را دنبال کردیم و در پارکینگ یکی از بلوک‌های شهرک اکباتان او را گیر انداختیم. به او گفتم کد رمزت را بگو و سپس با چاقو او را زدم. یک نفر با سنگ به او ضربه زد و دیگری هم وی را به باد کتک گرفت. 
وی با تایید اینکه مصرف‌کننده مواد مخدر بوده درباره علل فریب خوردنش گفت: هر وقت گل مصرف می‌کنیم جرأت پیدا می‌کنیم به طوری که انگار می‌توانیم هر کاری انجام بدهیم، حتی کارهای هولناک و عجیب و غریب. پای شبکه‌های ماهواره‌ای می‌نشستم و مدام فضای مجازی را رصد می‌کردم، همین موجب شد فریب بخورم، تحت‌ تأثیر یک هیجان عجیب قرار بگیرم و ناخواسته تبدیل به یک مجرم شوم. این متهم درباره قصدش برای فرار از کشور گفت: خبر شهید شدن بسیجی را در فضای مجازی خواندیم و تصمیم گرفتیم فرار کنیم، ولی زودتر از آنچه تصور می‌کردیم دستگیر شدیم. وی درباره همدستانش در این جنایت هم گفت: همه‌ آنها از دوستانم هستند. سیکل یا نهایت دیپلم دارند. یکی از آنها، یعنی همان فردی که با سنگ به شهید ضربه می‌زد، تحت‌تأثیر هیجانات، کوکتل مولوتف درست کرده و در شلوغی‌های اخیر شرکت و از آنها استفاده می‌کرد. 



:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید