این است امپراتوری دروغ و توطئه و فتنه و فریب و آشوب!
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 38
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 102
:: بازدید ماه : 2694
:: بازدید سال : 8922
:: بازدید کلی : 364052
نویسنده : عبدالرضا جودکی
شنبه 23 مهر 1401

«امپراتوری دروغ و تفرقه»، اسم و عنوانی است که مسمای آن، نیمی از تلاش خود را می‌کند تا به نام «حقیقت و آزادگی و جهانی‌شدن» شناخته شود و از همان آغاز کار با ذهن‌های عمیق و چشم‌های بصیر بر سر باوراندن این عنوان دروغین چالش دارد. بر عوام زودباور و جوان هیجان‌زده، حرجی و باکی و تقصیری نیست، اما روشنفکر و دانشگاهی و دیده‌های افق‌بین چرا؟! امپراتوری دروغ و تفرقه بار‌ها خود را در بزنگاه‌ها نشان داده است. بی‌بی‌سی جهانی و سی ان‌ان و غول رسانه‌ای غرب دوبار با دو دروغ بزرگ درباره افغانستان و عراق، حمله ارتش بی‌سرو‌ته امریکا و هم‌پیمانان اروپایی (ناتو) را به این دو سرزمین اسلامی توجیه و ضروری کردند. بعد از ویرانی این دو ملت و میلیون‌ها کشته و معلول و آواره و عقب‌راندن تمدنی ده‌ها ساله این دوکشور، برای بازپروری نگاه مخاطب‌شان به این دروغ‌ها، اعتراف کوچکی نه از زبان و جایگاه خود که از زبان سیاستمداران غربی کردند که سلاح‌های کشتارجمعی عراق دروغ بود وترس از افغانستان دروغ بود، اما بازهم در مورد بعدی سراغ دروغ بزرگ سوریه و یمن رفتند و میلیون‌ها سوری و یمنی را نیز کشته و معلول و آواره کردند. فلسطین و لبنان را هیچ‌گاه از این فهرست خارج نکردند و آن عقب‌ماندگی سرزمینی و تمدنی و کشتن و آواره‌کردن را هیچ‌وقت از آنان دریغ نداشتند. و، اما ایران! ایران همیشه در نوبت اقدام بود، اما هرگز به نوبت اجرا نرسید و این راز همه آشوب‌ها و درو‌غ‌ها و تفرقه‌انگیزی‌های امپراتور دروغ و تفرقه است.
آلکس آری، بقیه نه!
امپراتوری دروغ کسی است که الکس جونز نویسنده، مستندساز و تئوری‌پرداز توطئه را که یک منتقد رسانه‌ای است و دولت امریکا را به دست داشتن در مسائلی مانند حملات ۱۱سپتامبر، ساختگی بودن فرود بر ماه و انفجار اوکلاهماسیتی متهم کرده‌است، با اتهام انتشار اطلاعات گمراه‌کننده به پرداخت جریمه یک‌میلیارد‌دلاری محکوم می‌کند، اما به بی‌بی‌سی و سی‌ان‌ان و ده‌ها شبکه در پیکره غول دروغ‌پرداز خود بودجه‌های نجومی برای تفرقه در جهان دیگر که از امریکا اطاعت نمی‌کنند، می‌پردازد. این است امپراتوری دروغ و تفرقه!
پانته‌آ و بقیه دروغ‌پرداز‌های بی‌هویت
امپراتوری دروغ یعنی پانته‌آبهرام تصویر چند ماه پیش خود را که از بلندی افتاده و صورتش زخمی شده حالا و در این بحبوحه بدون هیچ توضیحی منتشر می‌کند تا آن را خرج آشوب کند. تا امپراتوری دروغ و فتنه و تفرقه سرزنشش نکنند که چرا ساکتی. این‌قدر بی‌هویت و فریبکار و دوستدار دروغ!
من بی‌بی‌سی ذات ناپاکم بر دروغ است!
امپراتوری دروغ وتفرفه یعنی بی‌بی‌سی در دو روز گذشته حتی یک تصویر با جمعیت چند ده‌نفره از خیابان‌های تهران نتوانسته روی آنتن ببرد، اما مجری‌های وطن‌فروش آن زبان باز می‌کنند که «تظاهرات گسترده در ایران ادامه دارد»! چرا از گفتن این جملات شرم نمی‌کنند؟! چون امپراتوری دروغ آنان را به اسارت گرفته، با پول، با ناممکن‌کردن هرگونه زندگی دیگر به انتخاب خودشان و با گروگان‌گرفتن خلاف‌های اخلاقی‌شان. مثل رسانه ملی ایران نیست که برای مجریانش جدا شدن و پیوستن به امپراتوری دروغ مثل آب‌خوردن باشد. در امپراتوری دروغ یا باید در خدمت باشی یا راه دیگری و راه خروجی نیست جز نیستی.
دروغ بزرگ امپراتوری فریب یعنی بخش فارسی بی‌بی‌سی حتی حاضر نیست هیچ‌یک از ژست‌های حرفه‌ای بخش انگلیسی را رعایت کند و، چون مخاطب نسبت به شخصیت حرفه‌ای آن شک کرده است، افرادی را به‌عنوان مصاحبه‌شونده بیاورد تا به بی‌بی‌سی بگویند مرجعیت خود را از دست داده‌ای بی‌بی‌سی! و مردم ایران دیگر تو را نگاه نمی‌کنند! بعد مجری بگوید پس اگر مرجع نیستیم و مورد وثوق نیستیم چرا اینستاگرام ما ۱۸ میلیون فالوور دارد و او بگوید خب حسن ریوندی هم ۱۹ میلیون دنبال‌کننده دارد، آیا مورد وثوق و مرجعیت مردم ایران است؟! و مجری بگوید درست می‌گویی؟! یعنی چی درست می‌گویی؟! یعنی پس چاره‌ای نداریم اگر به یک سایت براندازی تبدیل شده‌ایم، زیرا مردم که دنبال براندازی‌اند، فقط این‌گونه ما را مرجع خود می‌پندارند! این است امپراتوری دروغ و فتنه و توطئه و فریب!
دارو نمی‌دهیم، اینترنت به‌زور می‌دهیم!
امپراتوری وارونه‌سازی یعنی رویترز از قول وندی‌شرمن می‌نویسد با هدف حذف فیلترینگ از اینترنت در ایران با شرکت‌های فناوری امریکایی دیدار کرده است؛ و ایلان ماسک در پاسخ به پرسش یکی از کاربران که می‌پرسد آماری از استارلینک [اینترنت ماهواره‌ای]در ایران هست، بگوید در ایران چندین ترمینال فعال شده! و سخنگوی وزارت‌خارجه امریکا بگوید فعلاً روی از مذاکرات با ایران برگردانده‌ایم و متمرکز روی اغتشاشات هستیم، اما همین وندی‌خانم و امپراتوری دروغ ۲۰ سال است تحریم نان و دارو و همه اقتصاد ایران را توجیه و آن را فرصتی برای آزادی مردم ایران می‌دانند! و همین امریکا در چند ماه اخیر سی‌و‌چندبار از ایران تقاضای دیدار مستقیم برای حل مسئله هسته‌ای ایران کرده است و دو برابر این تعداد میانجی‌های منطقه‌ای خود را به سوی ما فرستاده، اما همچنان روی فریب مردم و احتمال براندازی در ایران حساب می‌کند. این‌چنین است دروغ یک امپراتور!
زشت است آوردن نام اصلاح‌طلبی!
امپراتوری مستهجن دروغ یعنی یک اصلاح‌طلب در ایران (که زشت است تکرار نامش در رسانه) آن‌هم با عنوان «سخنگوی اصلاح‌طلبان» فرصتی پیدا می‌کند تا درون این امپراتوری، ملیجک پادشاه باشد و ذات‌ناپاک خود را به نمایش بگذارد تا اندکی امپراتور را بخنداند. کسی که همه وقاحت تاریخ را یکجا درون ذات خود گرد می‌آورد و می‌نویسد: «لباس‌شخصی‌ها وارد جمعیت می‌شوند، شعار‌های زشت سر می‌دهند، می‌شکنند، تخریب می‌کنند، چادر از سر زنان می‌کشند، قرآن و مسجد آتش می‌زنند و گاهی به‌طور اتفاقی در زمره معترضان کشته می‌شوند، اما شهید تلقی شده، مراسم تشییع آن‌ها در رسانه ملی نمایش داده می‌شود و از آن‌ها تجلیل به‌عمل می‌آید.»‌این امپراتوری دروغ است که به چنین وقیح بی‌شرمی اجازه حیات و بالندگی می‌دهد. چنین نامرد دروغ‌پردازی درون لیبرالیسم امریکایی میلیون‌ها دلار جریمه می‌شود و دهانش برای همیشه بسته می‌شود، اما در ایران به او اصلاح‌طلب می‌گویند. ننگ بر این اصلاح‌طلبی شما که وهابیت داعشی سعودی و انگلیس خبیث را روسفید کردید.
دروغ عامل حیات مثل نان و آب!
امپراتوری دروغ یعنی فرصتی که پدر مهسا امینی و اقوام دیگرشان و وکیل خانوادگی‌شان می‌یابند تا بگویند دخترشان در کل عمرش فقط سرما خورده است و، چون اسنادی از بار‌ها عمل جراحی و مراجعه به پزشکان مغز و اعصاب و غدد افشا می‌شود، هیچ آب از آب تکان نخورد، چون آن امپراتوری دروغ همچنان آن‌ها را حمایت و از انتشار حقیقت جلوگیری می‌کند.
دروغ بزرگ امپراتور یعنی بی‌بی‌سی و ایران‌نال و من‌و‌تو و صدای امریکا یک ماه بر طبل بیماری رهبری انقلاب ایران بکوبند و از سفر او به خارج از تهران بنویسند، اما وقتی او به میدان رژه می‌رود یا درباره همین اغتشاشات با مردم دیدار و سخنرانی می‌کند، هیچ وقت به سابقه خبر‌های دروغ خود اشاره نکنند و به‌سادگی از کنار آن بگذرند و ساده‌لوحان مخاطب خود را در فضای دروغ دیگری ببرند.
شما‌ها ضد خشونت هستید؟!
امپراتوری دروغ یعنی یک عده آشوبگر را افرادی آزادیخواه و مهربان و اندیشه‌گر معرفی کند و در زمانی که نوشتن برای صد‌ها هزار کودک افغانستانی و یمنی و فلسطینی در دنیای غرب جرم محسوب می‌شود، «در ایالات متحده در یک هفته ۱۵۰۴ مقاله، انگلستان در ۹ روز ۷۲۰ مقاله، اتحادیه اروپا از ۱۶ تا ۲۴ سپتامبر ۱۳۴ مقاله، آلمان ۸۳۰ مقاله، فرانسه ۶۵۵ مقاله، اسپانیا ۲۰۷ مقاله و ایتالیا ۴۹۷ مقاله در رابطه با مهسا امینی نوشته شد.»‌
دروغ یعنی «در ملاقات با برخی مجروحان حوادث اخیر متوجه شویم این افراد سازمان‌یافته و آموزش‌دیده به برخی مجروحان گفته بودند که می‌خواهیم چشمت را در بیاوریم و برای همین کار تلاش هم کرده بودند!»، اما غول دروغ آنان را «مردم ایران» نامگذاری کند!
دروغ بزرگ یعنی آشوبگری را اتفاقی مردمی و خودجوش معرفی کنی و بعد «درباره یک نفر که در مقابل وزارت کشور بازداشت شده بود گفته شود هر ۱۰تا۱۵ دقیقه حدود ۲۵ تا۳۰ میلیون به حساب او واریز شده است! وهسته‌های مختلفی در ناآرامی‌ها فعال شوند و مثلاً هسته‌های سازمان‌یافته رژیم صهیونیستی به برخی برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰ هزار تومان بدهند» این است امپراتوری دروغ و توطئه و فتنه فریب و آشوب!

 
منبع: روزنامه جوان



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید