گروهک های ضد کاپیتالسم در دامان امپریالیسم!!
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 115
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 179
:: بازدید ماه : 2771
:: بازدید سال : 8999
:: بازدید کلی : 364129
نویسنده : عبدالرضا جودکی
چهار شنبه 6 مهر 1401

قبل از انقلاب اکثر گروهک ها با شعار ضد کاپیتالیسم فعالیت می کردند. بعد از انقلاب همانها در دامان امپریالیسم ارتزاق می کنند. حقانیت انقلاب اسلامی چهره پلید همه آنها را به صورت واقعی به مردم دنیا نشان داد. مخصوصا مردم ایران با وحشیگری های آنها آشنا هستند، بیش از چند ده ها هزار نفر مسلمان ایران اسلامی را به طرز فجیع همین تروریست ها به شهادت رساندند. از جمله آنها گروهک تروریستی کومله است که زنده زنده جوانان این مرز و بوم را مثله می کرد و چهره خبیث امویان و عباسیان را که شیعیان را مثله می کردند روسفید نمودند.

سال ۲۰۱۷ مرکز تحقیقات لندن که یک اتاق فکر در شهر نیویورک است و به روی مسائل ایران به صورت موردی و تحصصی مطالعه می کند، از مصطفی هجری دبیر کل گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان و عبدالله مهتدی رهبر کومله دعوت کرد تا برای گفتگو به آمریکا سفر کنند.

پس از آن دیدارها الی ام گولد مشاور ارشد این مرکز به وب سایت کردستان ۲۴ می گوید: ما باید اقدام قاطع علیه ایران انجام دهیم؛ اما سوال آن است که چگونه؟ مامور امنیتی آمریکایی ادامه می دهد: یک گزینه آن است که در مرزهای غربی کردها را فعال تر کنیم. پس از آن دیدارهای رهبرحزب دموکرات اعلام اقدام نظامی علیه کشور کرد!

حمله اخیر سپاه پاسداران به مواضع تروریست ها باعث شد آمریکایی ها دست پخت سه سال قبل خود را میل کنند. به زودی سریال شکست های آمریکا در منطقه با فرار دست جمعی سربازان گروهک سنتکام از نزدیکی مرزهای ایران و نابودی مزدورانشان تکمیل می شود.

.

ادامه حملات توپخانه‌ای و پهپادی سپاه پاسداران به تروریست‌های کومله و دموکرات/ دوران خیانت

 

 

ادامه حملات توپخانه‌ای و پهپادی سپاه پاسداران به تروریست‌های کومله و دموکرات/ دوران خیانت

اسنادی که نشان می‌داد عبدالرحمان قاسملو سرکرده معدوم گروهک دموکرات در دهه ۶۰ شمسی، با دریافت مقادیر هنگفتی پول (۱۲۵ هزار دلار) از رژیم بعثی صدام، اقدام به همکاری با آنها حتی تا مرحله نفی حملات شیمیایی ارتش بعث علیه مردم بی گناه کردستان کرده است.

ادامه حملات توپخانه‌ای و پهپادی سپاه پاسداران به تروریست‌های کومله و دموکرات/ دوران خیانت

همچنین رسانه های طرفدار حزب دموکرات نیز اسناد مربوط به همکاری های اطلاعاتی و جاسوسی گروهک کومله با رژیم صدام در دوران دفاع مقدس را منتشر کردند.

سندی که به تازگی در رسانه های عراقی منتشر شده است حکایت از دریافت مبالغی از سوی گروهک کومله در ازای فروش اطلاعات به رژیم بعث عراق دارد. اسم مورد اشاره در سند (حسن شمسی) عضو کمیته مرکزی کومله است.

ادامه حملات توپخانه‌ای و پهپادی سپاه پاسداران به تروریست‌های کومله و دموکرات/ دوران خیانت

 




:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید