قهرمانان اصلاح طلبان، از «قاتلِ یک زن» تا «جاسوس دوتابعیتی»
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 108
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 172
:: بازدید ماه : 2764
:: بازدید سال : 8992
:: بازدید کلی : 364122
نویسنده : عبدالرضا جودکی
جمعه 27 اسفند 1400

روزنامه اعتماد در مطلبی با عنوان «پایان پرونده جنجالی تهران-لندن» نوشت:«در شرایطی که صبح روز سه‌شنبه زمزمه‌هایی در فضای رسانه‌ای آغاز شد که از توافق تهران و لندن در ارتباط با پرونده‌های دو زندانی دوتابعیتی ایرانی-بریتانیایی جهت آزادی نازنین زاغری رتکلیف و انوشه آشوری در آینده‌ای نزدیک حکایت داشت و در عین‌ حال برخی ناظران که نگاه‌شان بیشتر به فراز و فرودها و امید و نوامیدی‌هایی بود که در این سال‌ها در این خصوص شاهد بودیم و به همین دلیل هم گوش‌شان بدهکار این زمزمه‌ها نبود، هر چه از نیمروز سه‌شنبه دور شده و به غروب و شامگاه نزدیک شدیم، صدایی که از آزادی این دو زندانی دوتابعیتی حکایت می‌کرد، بر فضا غالب شد و با فرارسیدن صبح چهارشنبه، حکایت آزادی این دو زندانی دوتابعیتی، به‌ مراتب فراتر از سطح گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای مبتنی ‌بر شنیده‌های غیررسمی، به عنوان خبری که رویترز مستند بر اظهارات و توضیحات وکیل زاغری به دست داده بود، در فضای رسانه‌ای مطرح شد

در ادامه این مطلب آمده است:«آن‌ هم در شرایطی که نیمروز چهارشنبه حتی عکس سلفی نازنین زاغری نیز در شبکه‌های اجتماعی و متعاقبا خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری رسمی منتشر شد که او را کنار پنجره هواپیما تصویر می‌کرد، در حالی که رو به دوربین گوشی تلفن همراهش لبخند می‌زند...بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس در توییتی با ابراز خرسندی از اینکه می‌تواند این مهم را تایید کند که آنچه "حبس ناعادلانه نازنین زاغری رتکلیف و انوشه آشوری در ایران" خوانده، "به پایان رسیده و حالا (این دو زندانی دوتابعیتی ایرانی-بریتانیایی) به انگلیس بازخواهند گشت." جانسون همچنین در توییتی دیگر نوشت: "انگلیس سخت برای آزادی آنها تلاش کرده بود و از اینکه می‌توانند به خانواده و عزیزان‌شان بپیوندند، خوشحالم.

هدف از برجام موشکی، رعایت صلح و امنیت در منطقه است!/ قهرمانان اصلاح طلبان، از «قاتلِ یک زن» تا «جاسوس دوتابعیتی»

متاسفانه بخش قابل توجهی از جریان اصلاح طلب و رسانه های منتسب به این طیف به قهرمان سازی از افرادی اقدام می کنند که یا خیانت در کارنامه شان ثبت شده و یا جنایت.

نازنین زاغری، فردی است که در دادگاه و براساس مستندات متعدد به جاسوسی علیه ملت ایران محکوم شده بود. افرادی همچون زاغری، پادوهای آمریکا و انگلیس برای تسهیل فشار بر مردم ایران هستند. افرادی که با شبکه سازی در مسیر هموارسازی پروژه های ضدایرانی فعال هستند.

اما این اولین بار نیست که رسانه های اصلاح طلب از یک خائن، فردی مظلوم و قهرمان می سازند. پیش از این نیز این طیف از «قاتلِ یک زن» قهرمان ساخته و وی را جنتلمن و نخبه معرفی کرده و مدعی شدند که مقتول، مهدورالدم و مستحق مرگ بوده است!

از نگاه جریان تندروی اصلاح طلب، فردی که در پوشش فعال محیط زیستی اطلاعات سایت های دفاعی و موشکی ایران را به دشمن می دهد، مستحق تجلیل و تقدیر است. فردی که در بزنگاه مذاکرات هسته ای، اطلاعات حساس ایران را به طرف غربی می دهد، وطن پرست! است. فردی که با دختری ارتباط نامشروع برقرار کرده و او را به قتل رسانده و جسد او را مُثله و سپس جسد را مخفی کرده، یک قهرمان! است.

مدیری که با حقوق های نجومی، خون مردم را در شیشه کرده، کارآفرین برتر! و نخبه! است. مفسد دانه درشتی که مردم را با مشکلات اقتصادی و مالی مواجه کرده، مستحق تجلیل و قدرانی است و...

همانطور که پیش از این نیز ذکر شد، جریان تندروی اصلاح طلب از افرادی قهرمان می سازد که یا خائن هستند یا فاسد یا قاتل.




:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید