دلسوزان دروغین مردم خوزستان
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 95
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 159
:: بازدید ماه : 2751
:: بازدید سال : 8979
:: بازدید کلی : 364109
نویسنده : عبدالرضا جودکی
شنبه 2 مرداد 1400

این روزها شاهد حوادثی در کشور هستیم،که برای شنیدن اخبار حوادث که هر کس بنا به میل  خود و جناح وابسته به خود ماجرا شرح و تفسیر می کند. از این چنین مسئله مهمی مانند بی آبی مردم عزیز چند شهر و روستا در خوزستان را رنجانده بسیار متاسفیم. ابتدا باید دنبال این باشیم که چرا باید مشکلی به این مهمی پیش بیاید. دوما مسبب اصلی این مشکل در خوزستان کدام سازمان و یا نهاد دولتی است. دولت قدرت مدیریت اجرایی کشور می باشد. به همین خاطر کل بوجه مملکت در جیب دولت واریز می شود. یک دفعه مشکل کم آبی بوجود نیامده است. هر پدیده ای قابل پیش بینی است، مگر حادثه ای که آنی است و یک دفعه بوقوع می پیوندد. هر استان که چندین شهر و ده ها و صدها روستا را در محیط خود جا داده است. شخص استاندار مسئول اجرائی آن استان می باشد. با این شناخت از حوزه های وظیفه، چطور، اولا پیش بینی نکرده اند که ممکن است کم آبی استان را در بر بگیرد. در حوزه آب نیز وزیر نیرو نسبت به این قضیه مهم چرا پیش بینی نکرده است. پس در کل دولت باید قبلا نسبت به قضیه کم آبی اقداماتی را انجام می داده که متاسفانه بی خیال بوده است. 

آقای روحانی روز شنبه در آیین افتتاح طرح ها  گفت: کارنامه دولت یازدهم و دوازدهم نسبت به خوزستان قابل قبول است. اگر این گفته درست باشد، پس مشکل کم آبی چرا بوجود آمده است. آقای  حسن رحیم پور ازغدی در توئیتی نوشت: "مغز علیل" ۸ سال به جای حل مشکل آب خوزستان منتظر می‌نشیند تا مشکل آب را هم آمریکا برایش حل کند. اما کدخدای او هیچ مشکلی را حل نمی‌کند. اعتراض‌ها، آشوب می‌شود. سپس نوبت "زبان وقیح" است که بگوید به همه وعده‌ها عمل کردیم! 

دولت تدبیر و امید به حق مسیر را برای اصلاح طلبان تند رو برای ضربه زدن به نظام اسلامی به خوبی آماده نمود، تا برای امثال حجاریان، صادق زیبا کلام و تاجزاده بهانه ای داشته باشند و کم کاری های دولت روحانی را به گردن نظام بیاندازند و موج سواری را مانند قائله 88، 96 راه بیاندازند بی خبر ای اینکه مردم خوزستان عاقل تر از آنند که گول این لیبرالهای عاشق غرب را بخورند. تاج زاده در باره کم ابی خوزستانی وارد معرکه شده و گفته است:

"حالا که مردم ناراحتیشان را بروز دادند و اظهار کردند، هیچ گله‌ای نمی‌شود از مردم داشت. " رهبر در سخنان امروز خود حق اعتراض مردم خوزستان در روزهای اخیر را به‌رسمیت شناخت. حال باید روشن شود چه کسی مسئول و پاسخگوی خون‌های ریخته‌شده تا امروز است؟

 مسئول و پاسخگوی خون رزمندگان مظلوم ناجا و چند شهروندی که با تیر منافقین در اغتشاشات خوزستان کشته شدند؛ خیلی وقت است که مشخص شده و به نظر می‌رسد آقای تاجزاده دست را پیش گرفته‌اند که پس نخورند!

مسئول این قضایا کسی نیست جز شخص آقای تاجزاده و دوستان ستادی ایشان که یک گزینه ناکارآمد را در دو انتخابات 92 و 96 در دامن رأی مردم گذاشتند.

گزینه‌ای که مدیرانش بعضا می‌گفتند تا شیشلیک نخوریم نمی‌توانیم کار کنیم... و پس از فتنه اقتصادی آبان 98 نیز مستانه نوشتند: "حکایت همچنان باقیست..."!

اکنون آیا روا نیست که با این سابقه نتیجه بگیریم آقای تاجزاده و دوستان ایشان که سال‌هاست به دنبال ایجاد فتنه اقتصادی هستند؛ هم‌اکنون برای کم‌آبی و حوادث خوزستان عزیز سجده شکر! به جا می‌آورند!؟

اما مسئله به همینجا منوط نیست...

تاجزاده و امثال تاجزاده طی 11 سال گذشته در بحث "سیاه‌نمایی" و کتمان خدمات و توانمندی‌های نظام اسلامی در مقابل مردم نیز فجایع بزرگی را رقم زدند.

چه اینکه همین افراد هستند که به مردم عزیز خوزستان نمی‌گویند جمهوری اسلامی که در دوران جنگ توانست صد کیلومتر ریل راه آهن را طی صد روز در خوزستان بسازد، طبیعتا برای یک لوله‌گذاری ساده به منظور آبرسانی به مناطق کم‌آب خوزستان هیچ مشکلی ندارد... البته اگر برخی مدیران شیشلیک‌خور و هواخواه اغتشاش که توسط اصلاح‌طلبان روی کارآمده‌اند، بگذارند...

آیا بدیهی نیست که می‌توان به جای پاشیدن بنزین بر اغتشاشات خوزستان؛ از این توانمندی‌های بزرگ به مردم گفت و با پیگیری‌های مدنی برای رفع مشکل مردم از طرق مختلف از جمله کار جهادی اقدام عاجل کرد!؟

 




:: بازدید از این مطلب : 872
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید