مواظب باشیم قرقره دست دیگران نباشیم
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 616
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 24
:: بازدید هفته : 182
:: بازدید ماه : 2034
:: بازدید سال : 6141
:: بازدید کلی : 361271
نویسنده : عبدالرضا جودکی
جمعه 19 آذر 1395

چهار دهه از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی که به تعبیر امام (ره) هدیء غیبی و تحفه ی الاهی بودمی گذرد. انقلاب اسلامی مانند انقلاب های دیگری  که در دنیا اتفاق افتاده است، به خاطر ماهیت ش در آرمانها و اهداف و ماموریت، هم دارای جاذبه است و هم دافعه، هم دوستانی دارد و هم دشمنانی،ظهور انقلاب اسلامی با بیان اهداف و آرمانهایش ازطرف رهبر فقید انقلاب اسلامی حمینی کبیر(ره)، اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی به مزاج بعضی ها ناسازگاری داشت. در این چهاردهه انقلاب اسلامی تمام کسانی که از انقلاب اسلامی خوششان نیامده است، به انحاء مختلف ناسازگاری و دشمنی خود را در نهان و آشکار به رخ کشیده اند. هر کدام از این معاندان چه داخلی و چه خارجی به روش های مختلف دشمنی و معارضی خود به صورت جنگ های سخت و یا از طریق نفوذ و استحاله ، تحرک های قومی،به شهادت رساندن متفکران دینی، کودتا و ...را نشان داده اند، که در نوع خود با انقلاب های دیگر دنیا بینذیر است، هم از لحاظ نوع دشمنی و هم در بعد زمانی و مکانی.شهیدمطهری، معارضان و دشمنان نظام را به سه دسته تقسیم می‌کند: غیرخودی‌هایی که دشمنی‌شان آشکار و علنی است و همگان می‌دانند که اینان قصد براندازی دارند؛ غیرخودی‌هایی که دشمنی‌شان ناپیدا و پنهان است و با وجود این‌که خود را در ظاهر، خودی می‌نمایانند، اما در پی اضمحلال ما هستند؛ و خودی‌های بی‌بصیرت و ساده لوحی که هر چند قصد خیر و مساعدت دارند، اما حاصل عمل‌شان همان است که غیرخودی‌ها می‌پسندند.1هستند.2

انقلاب اسلامی در جنگ سخت با دشمنان خود با ایثار و از خود گذشتگی جوانان با غیرت، درس عبرتی به دشمنان خود داد که هیچوفت از خوف و شجاعت این دلیر مردان، چشم طمع نداشته باشند. آنچه که در این مدت به انقلاب دارد صدمه می زند از تیپ نوع دوم و سوم دشمنان این مرز و بوم است.شاید بتوان گفت که خطرناکتر از همه جریان نفوذ و استحاله است که با زیرکی و فریبکاری، خود را به بدنه انقلاب می چسبانند و به شکل انقلابی به درون هسته های مرکزی انقلاب رسوخ می کنند ولی اعراض و مقاصد ضد انقلابی خود را پی می گیرند و به شکل ناجوانمردانه از پشت به انقلاب اسلامی خنجر می کشند. شهید مطهری در باره این گروه بیان می دارد:اینان تظاهر به اسلام و انقلابی گری می کنند تا امکان نفوذ برای شان فراهم شود و دیگران آنان را غیر خودی نخوانند، اما در دل، باوری به اسلام و انقلاب ندارند و اگر مجال فراهم گردد، به موقع ضربه خود را می زنند. دشواری کار نیز از تشخیص همین "تظاهر" و :دوگانگی میان دعاوی و نیات" ناشی می شود. هر اندازه تعداد خودی های بی بصیرت بیشتر باشد، نیرو های منافق به هدف های خود نزدیکتر می شوند و مسیر حرکت شان هموارتر می گردد. بنابراین،مبارزه با حماقت و بی بصیرتی، مبارزه با نفاق نیز هست.3.دست پنهان رهبری این گونه قضایا در کدام تاریکخانه به کمین نشسته است که برای اهداف استراتژی  اربابانشان از سیاه لشگرهایی استفاده می کند که وجه اجتماعی داشته باشند. سعی آنها این است که سیاه لشکرها  مارک خوش نامی از جانب پدر داشته باشند.

در زمانی که کشور با مشکلات عدیده ای دست به گریبان است علی مطهری با کدام قاعده از راهنمایی های شهید مطهری قدم بر می دارد. آیا آزادی گروه برانداز از بحران اقتصادی کشور که بردوش مردم سنگینی می کند مهمتر است؟ ایا سوء مدیریت مدیران  بی مسئولیت که به بیت المال رحم نمی کنند با اهمیت است یا حصر عده ای که شهید مطهری  آنها را غیر خودی می خواند.. آقای علی مطهری با کدام اندیشه انقلابی پدرانه سعی به تنویر افکار عمومی می کنید؟ آیا به این فکر کرده اید که گروه نفاق با نزدیکی انتخابات به امثال  تو نیاز و بسیار کار دارند. آیا به قول پدر بزرگوارت هیچ میدانی ناآگاهی و بی‌بصیرتی افراد، خطر بزرگی برای حیات و بقای یک جامعه است؛ چون دشمن می‌تواند بر این ضعف و نقص تکیه کند و جامعه را دچار بحران نماید.4

تو که قسم خورده ای که حافظ منافع مردم باشی، چرا وقتی صحبت از قاچاق این پدیده خانمانسوز اقتصاد می شود، یا در باره حقوق های نجومی بحث می شود و یا از دشمنی آمریکا با ملت بزرگ ایران در رابطه با برجام نا فرجام صحبت می شود و خیلی مسائل دیگر هم گوشتان کر می شود و هم زبانتان لال. حالا که انتخابات نزدیک است کوک شده ای تا فکر مردم را با مشکلاتی که دولت مطبوعت نتوانسته آنها را حل کند به فکر عده ای باشی که در روز عاشورا طرفدارانش روسیاهی به بار آوردند. آیا این اعمال شما تنویر افکار مردم و تشویش اذعان عمومی نیست؟ آیا این همان رسالت قسم خورده ای است که بر دوشتان سنگینی می کند!؟ هیچ میدانی این بازیچه ها به چه قیمتی تمام می شود؟ جناب دکتر سهمیه ای برای یک بار هم که شده کتاب پیرامون انقلاب اسلامی پدر بزرگوارت را به خوان تا به راحتی بازیچه دشمنان انقلاب اسلامی نشوی.

کلید واژه ها: انقلاب اسلامی- علی مطهری- برجام- حصر – حقوق نجومی

 

1-(مرتضی مطهری، آشنایی با قرآن، ج۷، ص ۲۰۲.)

2-(پانزده گفتار ص 125-126)

3-(همان، پانزده گفتار، ص 158).

4-(آشنایی با قرآن، جلد4، ص، 36-35)

 

 

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 1106
|
امتیاز مطلب : 264
|
تعداد امتیازدهندگان : 53
|
مجموع امتیاز : 53
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید