ناف دولت تدبیر و امید را اصلاح طلبان با تیغ دروغ بریدند.
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 52
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 116
:: بازدید ماه : 2708
:: بازدید سال : 8936
:: بازدید کلی : 364066
نویسنده : عبدالرضا جودکی
سه شنبه 3 خرداد 1400

 با معرفی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری چه در سال نود دو و نود و شش تمام اصلاج طلبان مخصوصا طیف تندرو و رادیکال این جریان فکری غربگرا تمام قد از ایشان دفاع کردند. از آقای زیبا کلام بگیر تا اکبر گنجی و یا مصطفی تاجزاده، دریک جمع بندی شعارهایی که در ابتدا داده اند و آنچه در پایان عمر دولتشان در این هشت سال به یادگار مانده است، دروغ هایی است که با روش های مختلف جامعه شناسانه و روانشناسانه به خورد ملت داده اند.  اگر مروری به روزنامه های آنها بیاندازیم به خوبی می توان آنها را دسته بندی نمود. جالب این است که به بعضی از اصول حاکمیت اعتقادی ندارند و برای کسب ریاست جمهوری صف می کشند. یکی از آن آقایان مصطفی تاجزاده است که هم مخالف نظام است و میل دارد رئیس جمهور نظامی باشد، که در اصول باآن مشکل دارد. در این خصوص کانال اتحاد ملت، مدیحه ای برای تاجزاده نوشته؛

"رویای زنده! او اهل زدن به دل کویر و تشنگی چشیدن است. آمد، چون جان‌های یخ‌زده و رویاهای خفته را می‌دید. آرزوهای مرده و مغزهای کوچک زنگ‌زده را می‌دید. باید می‌آمد تا یخ‌ها را بشکند، تا رویاها را بیدار و آرزوها را زنده کند. بگذار آسوده بخوابیم. ما رویاهای‌مان را دیری است کشته‌ایم. به تو هم احتیاج نداریم؛ ای مصطفی! ای احیاگر رویاهای مردگان! ای زنده‌کننده رویاهای مرده!".

کمدی سوزناکی است! خیال می کنند واقعا مغز مردم زنگ زده و به یاد نمی آورند که تاجزاده اسفند ۹۵، برای تحمیل روحانی به هر قیمت، به  شرق گفت: "اگر قرار بود نرخ دلار با همان رشد دوره احمدی‌نژاد افزایش یابد، دلار الان ۱۲ هزار تومان بود، سکه چهار میلیون، و پراید به ۶۰ میلیون رسیده بود"!

اما حالا دلار ۲۲ هزار و ۹۲۰ تومان، سکه  ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، و پراید ۱۲۸ میلیون تومان است. تورم ۶۰۰  تا ۸۰۰ درصدی اقلام مختلف، سوغات دولتی است که تاجزاده ها سر سفره ملت گذاشتند و با این همه، از خود متشکرند و برای همدیگر شعر می گویند! شعری که قافیه اش تنگ آمده و شاعرانش...!

 

سوغات دولتی که تاج زاده سر سفره مردم گذاشت!

یک کاربر با توجه به اندیشه و بینش آقای تاجزاده نوشته:

اگه یه روزی صدام برای راهیان نور ثبت نام می کرد چی می گفتیم؟

می شد صدام برای راهیان نور ثبت نام کنه؟!

این آقایی که اکنون عاشق غرب است و قصد دارد راه تقی زاده را که گفت باید از فرق سر تا نوک پا غربی بود از نو زنده نماید. یک روزی انقلابی دو آتشه بوده است. برای اینکه بهتر در این مورد ایشان را بشناسیم، نگاه می کنیم به نوشته آقای حمید داودآبادی ازنویسندگان کشورمان که در کانال تلگرامی اش نوشت:

چند سال پیش مهمان حجت الاسلام سیدهادی خسروشاهی در منزلشان بودیم. ایشان که سال های اول پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیتهای مهمی داشته است، درباره روحیه افراطی "مصطفی تاج زاده" گفت:

"آن اوایل تاجزاده که از اعضای سازمان مجاهدین انقلاب بود، مدیرکل مطبوعات و نشریات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. او روحیه ای بسیار افراطی داشت و خود را شدیدا مقلد امام خمینی می دانست.

آن زمان عربستان سعودی در لندن پایتخت انگلستان نشریات عرب زبان بسیاری منتشر می کرد که همه مروج تفکرات وهابی های ضد شیعه بودند. به خصوص علیه انقلاب اسلامی ایران شدیدا فعال بودند.

با توجه به این مسئله، قصد کردیم مجله ای به زبان عربی در لندن منتشر کنیم. هنگامی که خدمت حضرت امام خمینی (ره) رسیدم، قضیه را گفتم که ایشان خیلی خوششان آمد وفرمود: "کار بسیار خوبی است، انجام دهید."
به ایشان گفتم: "بنده آمده ام تا از شما یک اجازه بگیرم."
امام با تعجب فرمود: "چه اجازه ای؟"
که گفتم: "امام، با توجه به این که این مجله در انگلستان و برای مسلمانان ساکن آن جا منتشر می شود، ما می خواهیم از شما اجازه بگیریم تا در زمان انتشار این مجله، تصویر شما را روی جلد آن منتشر نکنیم."

حضرت امام با تعجب بیشتر فرمود: "مگر قرار است در هر شماره عکس بنده را روی مجله تان چاپ کنید؟ نخیر. به هیچ وجه حتی در داخل مجله عکس مرا چاپ نکنید."

با این توصیه امام، مچله "العالم" را به زبان عربی در لندن منتشر کردیم. چند شماره العالم چاپ شده بود که نامه ای از مصطفی تاجزاده مدیر کل مطبوعات وزارت ارشاد به دستم رسید که شدیدا از کار ما اظهار نارضایتی کرده بود.

یک روز در تهران بودم که تاجزاده مرا دید، جلو آمد و با عصبانیت گفت:
"آقای خسروشاهی، شما ضد ولایت فقیه هستید!"
اول فکر کردم شوخی می کند، ولی قیافه اش خیلی جدی بود و به شوخی نمی خورد. آن هم این شوخی مهم و سنگین!
با تعجب گفتم: "ببخشید آقای تاجزاده، منظورتون بنده است؟"
که گفت: بله. وقتی علت را جویا شدم، گفت:
"شما به چه حقی روی جلد مجله العالم عکس حضرت امام خمینی را منتشر نمی کنید؟"
که گفتم: "برای چی باید این کار بشود؟"
که گفت: "همین نشان می دهد که شما با امام خمینی مخالفید و ضد ولایت فقیه هستید."
وقتی توصیه شخص امام خمینی را گفتم، تاجزاده نپذیرفت.

چند روز بعد امام خمینی با مسئولین مملکتی دیدار داشتند که اتفاقا بنده و تاجزاده هم آن جا بودیم. بعد از دیدار، تاجزاده را بردم جلو و به امام عرض کردم: "حضرت امام، برخی آقایان ما را به خاطر این که روی جلد مجله العالم تصویر شما را چاپ نمی کنیم، ضد ولایت فقیه می دانند."

امام خندید و فرمود: "قبلا هم گفتم که، به هیچ وجه حتی توی صفحات داخلی مجلاتتان عکسی از بنده چاپ نکنید چه برسد روی جلد!"
از امام تشکر کردم، نگاهی به قیافه گرفته تاجزاده انداختم و رفتم.

آقای جلیل محبی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در توئیتر خود در باره تغییرات 180 درجه ای فکری تاجزاده اینطور می نویسد:

تاجزاده ؛ از عکس امام خمینی بر روی کارت عروسی تا زیر سوال بردن حکومت اسلامی امام خمینی...

 

 این تغییرات فکری و چرخش 180 درجه ای که در بین اکثر اطلاح طلبان به چشم می خورد سابقه دیرینه ای در انقلاب دارد. آنها با توجه به یک اندیشه سطحی از انقلاب و اسلام بر موج انقلاب سوار شدند و به خاطر اندیشه چپ گرایانه بعد از مدتی تغییر موضع دادند وبه جاده تقی زاده ها و کسروی ها غلتیدند. یکی از کارهای انقلابی گری آنها در ده شصت دنبال دیوارکشی در دانشگاه‌ها بودند، همین آقایان بخش مهمی از بدنه حامیان روحانی را در سال‌های 92 و 96 برای رسیدن به قدرت تشکیل دادند، اما اکنون روحانی با دادن آدرس غلط به مردم دروغ می گوید وضمن تطهیر حامیان خود، تندروی‌ها و افراط‌های دهه شصت را به رقیبان و مخالفان خود نسبت می‌دهد.

چپ‌های تندرو علاوه بر دیوار کشیدن در دانشگاه‌ها، اقدامات افراطی دیگری نیز در دهه شصت در جامعه انجام دادند که نمونه آن فرو کردن پونز در پیشانی بدحجاب‌هاست. اکبر گنجی از جمله افرادی است که در دهه شصت در لباس یک انقلابی، دختران بدحجاب را مجازات خیابانی می‌کرد؛ به گونه‌ای که او به اکبر پونز معروف شده بود. 

اکبر گنجی پس از روی کار آمدن دولت اصلاحات در حلقه نزدیکان رئیس این دولت قرار گرفت و در کنفرانس برلین شرکت کرد. گنجی پس از خروج از ایران و پناهندگی به جرگه اپوزیسون‌ها پیوست. او در سال 96 اعلام کرد که  "اپوزیسیون از ادامه دولت روحانی حمایت کند".

محمدطه عبدخدایی معاون خاتمی در وزارت ارشاد نیز سال گذشته به برخی از رفتارهای افراطی اصلاح‌طلبان در دهه 60 اشاره کرد. او گفت: «آقای میرلوحی (محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب) که دانشجوی هند بود، بعد می­‌آید رئیس کمیتۀ تهران می‌­شود و می‌­رود پیست اسکی دیزین و شمشک دستور می‌­دهد تمام عینک­‌های دودی را جمع کنند! چون این مظهر غرب است!»

او در خصوص مخالفت خاتمی و تاجزاده با آزادی ویدیو گفت: «در جلسۀ معاونین این را مطرح کردم که چرا ما این کار را می‌کنیم؟، آقای تاج­زاده روبه‌روی من بود، گفت: آقا رفته فرنگ متجدد شده! و یک‌سری آقایان ما را هو کردند که چنین سخنی را گفتیم. بعد آقای خاتمی گفت: پس مواد مخدر را هم آزاد کنیم! من گفتم: مواد مخدر ماهیتش مشکل دارد. پس شما دوربین عکاسی را هم ممنوع کنید چون ممکن است با دوربین عکاسی عکس‌­های مستهجن گرفته شود.»

پاک کردن رفتارهای افراطی دهه 60 از اذهان مردم کار سختی است، اما روحانی در خدمت به اصلاح‌طلبان تندرو و اپوزیسیون که سبد رای او را در انتخابات‌ها پر کردند، تلاش دارد عاملان آنان را افراد دیگری (مخالفان و رقیبان امروز) خود معرفی کند. روحانی با تحریف تاریخ علاوه بر تصفیه تاریخ تندروی‌های اصلاح‌طلبان، به دنبال تسویه حساب با مخالفان خود است. 




:: بازدید از این مطلب : 855
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید