مدیران جفا کار
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عبدالرضا جودکی
سه شنبه 2 شهريور 1395

این روزها جفا کردن بر دیگران در صحبتها و رفتار بعضی ها پرستیژ شده است.  متاسفانه به خاطر فراموش کردن کرامت و منزلت انسان، از طرق مختلف، این صفت بد در جهان، دارد اپیدمی می شود. اولین کسی که بیشترین جفا در حقش انجام می گیرد، خداوند متعال است. هر آنچه که باعث می شود به مرادمان نرسیم (شکستها)، فوری پای خداوند را به وسط می کشیم، "خدا نخواست". ولی اگر در کارهایمان موفق شدیم، خدا را فراموش می کنیم و موفقیت را یه خودمان نسبت می دهیم. اگر با خدا روراست باشیم و فقط به او توکل کنیم، این نامردیها در حق باریتعالی از بین می رود، شکست و پیروزیهایمان را لطف، نعمت و رحمت  خداوند می دانیم.

اگر خوب دقت کرده باشیم جفا بر کسانی صورت می گیرد که مظلومند و اهل قیل و قال نیستند. صبورند و شکیبا، نق نمی زنند، تو دارند و بی ریا، اگر خواستی قدرتشان را به سنجی خواهی فهمید که توانایی گرفتن دانه ارزنی از دهان مورچه ای را ندارند، و بر عکس، کسانی که با زبان و عمل جفا می کنند، همیشه خود را حق به جانب می دانند، از خدا و مردم طلب کارند، خود را بالادست و داناتر از همه می دانند. این گروه اندک در قشرهای مختلف جامعه وجود دارند. این عمل زشت (جفا) که از صفات بد تولید می شود، مانند دیگر اعمال زشت و سخیفه در جامعه اٍثر نامطلوب می گذارد. ولی اگر یک مدیر یا مسئول مخصوصا مدیر ارشد نظام اسلامی دارای چنین صفاتی باشد شدت جفا و دامنه آن وسیعتر می گردد و باعث می شود فضای سالم جامعه کدر شود. درست بر عکس اعمال و رفتاری که فضای جامعه را عطرآگین می کنند. تخریب فضای سالم توسط صفات بد مانند موریانه عمل می کنند، خیلی آرام و زمان بر، ولی از درون تنه تنومند جامعه را می پوساند و جایگزین اخلاق جمیله و و صفات زیبا در جامعه می گردد. 

مدتی است که اخبار گرفتن حقوق های نجومی توسط بعضی از مدیران نظام اسلامی گوش به گوش می شود. در ابتدای شنیدن این اخبار مردم فکر می کردند یک شایعه ژورنالیستی است که بعضی موقع ها بعضی روزنامه ها ی وابسته به گروهی، به طرف مقابل می زنند. تا اینکه سخنگوی دولت یازدهم آنرا تایید کرد. این حادثه بقدری برای نظام اسلامی سنگین بود که واکنش رهبر معظم انقلاب را در پی داشت.

تازه از درد  این خبر که دلهای مردم را جریحه دار کرده بود خلاص نشده بودیم، که سخنگوی دولت یازدهم، مدیران دریافت کننده حقوق های نجومی را ذخایر انفلاب نامید. از آن جایی که رئیس جمهور مدیران نظام را خادمان ملت نام می برد. و لی بعضی از این خادمان ملت نتوانستند امانت دار خوبی برای مردم یاشند! ذخایر انقلاب همان گروه بی آلایش ایثار گری هستند، که خون عزیزانشان انقلاب را بیمه کرده است. خانواده معظم شهدا که انصافا، سرمایه های ماندگار انقلاب می باشند. باید از سخنگوی دولت پرسید، چه شباهتی بین این دو گروه مشاهده نموده است، گروهی که به انقلاب خون عزیزانشان راترزیق کرده اند و با خداوند معامله نموده اند، و گروهی که دستشان کج بوده و امانتدار خوبی برای بیت المال نبوده اند و با دنیا معامله کرده اند و مطمئنا اشغال کننده جایگاه حساس مدیریتی نیز بوده است.

 مقام معظم رهبری در خطبه های نماز عید فطر در باره گیرندگان حقوق های نجومی می فرمایند:

1-این حقوق‌ها، برداشت‌های غیرمنصفانه و ظالمانه از بیت‌المال است
۲- این برداشت‌ها نامشروع، گناه و خیانت به آرمان‌های انقلاب اسلامی است 
۳- دریافتهای نامشروع باید برگردانده بشود و اگر کسانی بی‌قانونی کرده‌اند مجازات بشوند. اگر سوءاستفاده از قانون هم شده است، باید این‌ها را از این کار‌ها برکنار بکنند.

 حالا چطور و چگونه این گروه نا اهل توانسته اند پست و جایگاه حساس مدیریتی را غصب کنند، خود سر قصه دراز دارد.  اگر منظور سخنگوی دولت از ذخایر انقلاب این بوده که این مدیران نامحرم و دست کج ذخایر تیشون(تون) حمام انقلابند، که حرفی درست و بجایی است، اگر واقعا این حدسم درست باشد، بخاطر بد بینی خودم نسبت به سخنگوی دولت عذرخواهی می کنم.

تون یا تیشون : مکانی که با هیزم در قدیم آب خزینه را گرم می کردند(آتشدان).




:: بازدید از این مطلب : 2061
|
امتیاز مطلب : 90
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید