ویزای غربی، ثروت اندوزی و سگ‌ها فقط برای سلبریتی‌ها مهم هستند
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 13
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 77
:: بازدید ماه : 2669
:: بازدید سال : 8897
:: بازدید کلی : 364027
نویسنده : عبدالرضا جودکی
شنبه 30 اسفند 1399

حسین طلابیگی طراح جلوه های ویژه میدانی در خصوص جای خالی سلبریتی های بی سواد در واکنش به ترور دانشمند برجسته ملی شهید محسن فخری زاده گفت: جریان نفوذی در سینما اجازه نمی دهد تا سلبریتی ها نسبت به وقایع ملی واکنش مستقل داشته باشند؛ این سلبریتی ها هیچ استقلال فکری و رفتاری ندارند و نسبت به تمامی مسائل روز کشور و حوزه بین الملل ناآگاهند و تنها با دستور دیگران است که در پاره ای مواقع نسبت به برخی مسائل واکنش نشان می دهند!

طراح جلوه های ویژه فیلم های سینمایی «آتش سبز» و «کارناوال مرگ» افزود: ویزای کشورهای غربی، ثروت اندوزی و سگ ها برای برخی سلبریتی ها مهمترینند! از این رو بنده معتقدم رسانه ها به هیچ عنوان نباید بیش از این به سلبریتی ها بها بدهند و به آن ها توجه کنند. همه ما باید بدانیم که این ها در جامعه هیچ نقش حیاتی و کلیدی ندارند و بود و نبودشان اصلاً برای ما مهم نباید باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه ملت فهیم و اندیشمند و شهیدپرور ایران اسلامی به خوبی این قبیل سلبریتی ها را شناخته اند و اجازه نمی دهند تا آن ها بیش از این اثرگذار باشند و در موقعیت های حساس علیه منافع ملی فعالیت نمایند. این ها توهم خود سلبریتی ها است که فکر می کنند خیلی تأثیرگذارند و مردم پیرو رفتار و گفتار آن ها هستند!

طلابیگی سپس با تأکید بر اینکه این سلبریتی ها اغلب نگران پاسپورت های غربی و ویزای شان هستند تصریح کرد: به همین علت است که این افراد ترجیح می دهند به مسائل ملی هیچ واکنشی نشان ندهند چون مسائل ملی اصلاً دغدغه آن ها نیست. دغدغه آن ها حمایت از سیاست های غربی و مستکبران است! آن ها معمولاً از گروه های معارض حمایت کرده و می کنند چرا که این غرب است که کعبه آمال آن است! 

این سینماگر تأکید کرد: بی تردید این ها برای مباحثی که واکنش نشان می دهند به شدت تحت فشارند و برای اینکه موقعیت های خود را در عرصه بین الملل و سینما و جشنواره های جهانی از دست ندهند حتی حاضر می شوند برخلاف منافع و مصالح ملی خود اظهارنظرهای سبک سرانه ای بکنند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ما شاهد یک دسته سلبریتی های دیگری نیز هستیم که کمی از این دسته اول بهتر و با شرافت ترند! آن ها مسائل ملی برایشان به شدت حائز اهمیت است اما از آنجا که می ترسند بعدها برایشان مشکلاتی ایجاد شود یا برخی نفوذی های سینما مانع از ادامه کارشان شوند در رابطه با وقایع ملی و استراتژیک یک اظهارنظر سبک و سطحی می کنند.

طلابیگی در خاتمه اظهاراتش تأکید کرد: آنچه حائز اهمیت است اینکه مدیران فرهنگی و تمامی نهادهای ناظر بر عملکرد دستگاه های فرهنگی و هنری کشور باید به صورت جدی و قاطعانه با نفوذی هایی که در تمامی ارکان سینما رسوخ پیدا کرده اند برخورد نموده و مانع پیشروی و فعالیت بیشتر آن ها شوند چرا که اگر جلوی این افراد گرفته نشود ما تا چند سال دیگر شاهد یک باخت بزرگ و جدی در سینمای کشورمان خواهیم بود و دیگر فرصتی برای جبران پیدا نخواهیم کرد!

شخصی؛ قنبر، غلام علی(علیه السلام) را دشنام داد. قنبر خواست که دشنام او را برگرداند، حضرت او را صدا کرد و گفت: ای قنبر! آرام باش! بگذار که این شخص دشنام دهنده، خوار باشد، تو با سکوت خود، خداوند رحمان را خشنود می‌کنی و دشمن خود، شیطان را شکنجه می‌دهی!آنچه خواندید و خواهید خواند پاسخی عبرت آموز برای واکنش به یک فرد هتاک و دشنام گوست.

این یادداشت نیز در پاسخ به « سرکار خانم بهاره رهنما » است که در برنامه شام ایرانی گفته‌های  « شهرزاد کمال زاده » را به تمسخر می گیرد.

در این برنامه شهرزاد کمال زاده از رسوم و سنت‌های قوم خودش «لر» درخصوص ازدواج مبنی بر گرفتن« شیربها »از داماد سخن می گوید که خانم رهنما میان حرف ایشان می پرد و با خنده و تحقیری که ناراحتی خانم کمالزاده در چهره اش نمایان است، می‌گوید: «خنده داره ظاهر شما مثل نیکول کیدمن هست اما تفکرات و رسم تون لری، حالم بهم میخوره از این تفکرات و رسوم » و به خنده ادامه می دهد...

نگارنده در این یادداشت سعی دارد بپرسد انتظار خود خانم رهنما برای جواب به این توهینش از سوی قوم فهیم و با اصالت لر چیست؟ آیا سکوت یا همچون او چشم بر هم نهادن و دهان گشودن به بی ادبی و بی حرمتی و پاسخ بی ادب را با بی ادبی دادن.کدامیک؟

پاسخ روشن است عفو و گذشت تاجی بر سر تمام اخلاق نیک و پسندیده است. این تاج بر سر لرهاست و همچون بسیاری از موارد قوم لر اصالت دیرینش را انتخاب می‌کند و می‌گذرد از بی‌مهری‌ها و توهین های آشکار و نهان..


 مهدی بیرانوند روژمان  جواب بهاره رهنما را اینگونه می دهد.

قوم لر در طول تاریخ این سرزمین به ایمان، شجاعت و دلیری و بزرگی شهره اند این قوم اصیل قطعا با اظهارات تهی از شعور یک سلبریتی ! کوچک نخواهد شد اما در این یادداشت تنها سعی می‌شود پاسخی به سرکار خانم رهنما داده شود. نگارنده همچون او از مسیر ادب خارج نمی‌شوید و طبق آموزه های دینی خود دلسوزانه با دلی پر خون به عنوان یک جوان لر از نکاتی را تقدیم میدارد.

 

 

سرکار خانم بهاره رهنما

می‌دانید؛ کار خداست!
خدا خواست آن سخن که کاملا هویداست در درون خانواده و در تنهایی خود سر زبانتان است در یک برنامه تلویزیونی بر زبانتان جاری شود تا همه آزاد اندیشان ‌و مردم عزیزمان چه قوم لر باشد چه ترک ، کرد ،فارس و... همه و همه به فهم و شعورتان و ظرفیتتان پی ببرند! چقدر ظرفیتتان پایین است!


پس کار خداست که نشان داد چقدر آدم میتواند تهی از ادب و نزاکت باشد که به خودش اجازه بدهد در یک برنامه تلویزیونی سخنی این چنین زمخت، تلخ، نسنجیده و بی ادبانه به زبان آورد.

سخنی که قطعا بارها در جمع های صمیمانه خود بیان کرده اید اینجا کار خداست عمومی میشود و همگان به یک آن به ماهیت و شعورتان پی می‌برند.چقدر همین جوان لر شما و بازیتان را دوست داشت و اکنون چقدر از خود بیزار و متاسف شدم برای آنچه از شما انتظار داشتم.

 سرکار خانم بهاره رهنما

 لر ها با وجود انبوهی از تلخی و بی مهری و ظلم در ادوار تاریخ، نامهربانی و بی عدالتی و کج اندیشی هرگز حتی لحظه ای سادگی، صفا و مهرشان نه تنها کم نشده بلکه فراوان در پاسخ ادب و عشق به اطرافیان و خود شما هدیه داده اند .

تنها انتظار دارم اکنون که توهینی به این بزرگی به سوی لرها پرت کردید دیگر تیپ روشنفکر به خودتان نگیرید!
زیر عنوان سلبریتی هر کاری میخواهید برای جذب مخاطب و کسب درآمد انجام دهید اما شهامت داشته باشید سریعا عذرخواهی کنید.

هوشنگ توکلی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص جای خالی سلبریتی های بی سواد در واکنش به ترور دانشمند برجسته ملی شهید محسن فخری زاده گفت: متأسفانه برخی سلبریتی ها همواره مقابل جریان انقلابی و ارزشی قرار دارند و از همین رو هرگز در مورد چنین حوادث دردناک و متأثرکننده ای واکنش نشان نمی دهند! بازیگر فیلم های سینمایی «انفجار در اتاق عمل» و «زادبوم»  افزود: بی تفاوتی سلبریتی ها به مسائل پر اهمیت و استراتژیک و ملی در حالی است که آن ها از صدقه سر همین نظام و کشور مشهور و محبوب شده اند و به ثروت های نجومی دست یافته اند! این سلبریتی های یک شبه محبوب شده متأسفانه از جریانی ارتزاق می کنند که همواره مقابل جریانات انقلابی و بچه حزب اللهی ها است!

وی با تأکید بر اینکه وقتی ما به دیدگاه های سلبریتی ها نگاه می کنیم درست همان دیدگاه جریان های اصلاح طلبی را شاهد هستیم یادآور شد: طبیعی است که این دست سلبریتی های سیاست زده فقط از حوادثی جانبداری می کنند که به سیاست خودشان مربوط می شود. در واقع سلبریتی ها از حوادثی جانبداری می کنند که در راستای سیاست های اصلاح طلبان باشد!

توکلی سپس با بیان اینکه ترور شهید دکتر محسن فخری زاده اهمیت ملی دارد اظهار داشت: وقتی مسأله ای ملی مطرح می شود وقتی مسأله ای مربوط به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، ارتش و... مطرح می شود سلبریتی ها در مقابل آن سکوت پیشه می کنند چرا که تجربه ثابت کرده مسائل استراتژیک و ملی و انقلابی برای آن ها خالی از هرگونه اهمیتی است.

این سینماگر در پایان این گفتگو تأکید کرد: دوقطبی شدن جریان های فکری در حاکمیت که به بخشی از بدنه جامعه منتقل شده در جامعه هنری هم به این شکل خودش را نشان می دهد و این اتفاق بسیار دردآور و متأثرکننده است چرا که وظیفه هنرمندان این است که همواره برای جامعه و به ویژه نسل جوان تر به مثابه یک الگو باشند و رفتار و واکنش صحیح را به آن ها بیاموزند و وقتی سلبریتی های ما خود را از جریانات انقلابی دور می کنند ما با پدیده ای خطرناک و شوم روبرو می شویم که نیازمند آن است تا متولیان عرصه فرهنگ و هنر به این مقوله ورود فوری کنند.

عرب نیا با انتشار این پست از مردمان لر دلجویی و معذرت خواهی کرد.

" گفته شده که «واژه‌ها تا زمانی که بر زبان جاری نشده باشند، اسیر انسان هستند، اما آن‌گاه که بر زبان آیند، انسان اسیرشان می‌گردد!»

گروه پرشمار هنرمندان را، هم‌چون دیگر گروه‌های هر جامعه، با رفتار یا گفته‌های یک یا چند نفر از آن گروه نمی‌توان و نباید ارزیابی و ارزش‌گذاری کرد؛ با این حال، من به عنوان کسی که در نگاهِ مردم کشورم از گروه هنرمندان به شمار می‌آیم، با تمام وجود از همه‌ی شیرزنان و غیورمردانِ لر دل‌جویی کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌های چندگانه و رنگین‌کمانی ایران عزیز و از رشادت‌ها و دلیری‌هایشان که همواره مایه‌ی دوام و پایندگی میهن و تاریخ ما ایرانیان بوده‌اند به جان قدردان و سپاس‌گزارم و بر خود می‌بالم که با ایشان از یک کشور و یک ریشه هستم.

باشد که آن دسته از هم‌کارانم که به هنگام دهان باز کردن کم می‌اندیشند و پر می‌گویند با پوزش خواستن از هم‌میهنان عزیز لر، خطای خویش را گردن بگیرند و آزردگی بیش‌تر مردم شرافت‌مندمان را در این وانفسای رنج و درد سبب نشوند.

با مهر و احترام.

عرب‌نیا"

محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: قطاری از سلبریتی‌های سیاسی، اقتصادی، مطبوعاتی و سینمایی را می‌شناسیم که سال ۹۲ و ۹۶ هشدار می‌دادند اگر روحانی رای نیاورد و جلیلی، یا رئیسی و قالیباف رئیس جمهور شوند، ایران ونزوئلا می‌شود؛ و قیمت دلار به پنج هزار تومان خواهد رسید.

جلایی پور، عضو حزب منحله مشارکت، یک ماه قبل از انتخابات ۹۲، در حمایت از روحانی گفت"کافی است همین آقای جلیلی بیاید تا ایران در عرض ۴ سال ونزوئلا شود... یعنی دوباره وضعیت معیشتی کشور بهم می ریزد.".

همان زمان علی مطهری مدعی شد "روحانی کشور را سوئیس نمی‎ کند اما ونزوئلا هم نمی‎ شویم". رمضان‌زاده سخنگوی دولت خاتمی، به روزنامه آفتاب یزد گفته بود: «همین که کشور در دولت آقای روحانی مثل ونزوئلا نشده باید خوشحال باشیم. در حالی که وقتی او روی کار آمد مثل ونزوئلا بودیم"(!؟)

روزنامه دنیای اقتصاد اردیبهشت ۹۶ در یادداشتی با عنوان «پیروزی قالیباف یا رئیسی قیمت دلار را به کجا می‌برد؟»  نوشت: «می‌توان انتظار داشت در صورت انتخاب رئیسی یا قالیباف، شاهد نوسانات بالا باشیم و قیمت دلار به سرعت افزایش یافته و  بالای قیمت ٥٠٠٠ تومان قرار گیرد.‌»

از جمله این سلبریتی ها، رضا رشیدپور  بود که مجری گری برنامه های تبلیغاتی آقای روحانی را بر عهده داشت. کلیپ او  که از جمعیت می خواهد شعار "غوغای روحانی نگر" را تکرار کنند، معروف است.

اما پس از آن که صحنه آرایی ها جواب داد، و غرب از پیروزی روحانی مطمئن شد، فشارها برگشت و با سوء مدیریت دولت در هم آمیخت، تا بازار های مختلف از جمله ارز متلاطم شود.

رشید پور ۲ بهمن ۱۳۹۶ در گفت و گوی تلویزیونی از روحانی پرسید "چرا دلار ۴۷۵۰ تومان است؟". و روحانی جواب داد "۴۷۵۰ تومان نیست، وسط دعوا نرخ تعیین نکنید. خیلی پایین تر از این حرفاست و پایین تر هم می آید".

همه آن سلبریتی ها، مدت هاست کِرخت و منجمد شده اند، و هیچ حرفی درباره هشت یا نه برابر شدن قیمت دلار دلار نمی‌زنند؛ مگر یکی دو آدم انگشت نما (از جنس سنگ پا) که گفتند اگر دیگران رئیس جمهور شده بودند، دلار چهل هزار تومان می شد!!

اکنون که دلار، قیمت های ۲۵ تا ۳۳ هزار تومان را تجربه کرده، آقای روحانی در جلسه هیئت دولت می گوید "در بودجه ۱۴۰۰ اعلام کردیم قیمت ارز کاهش خواهد یافت، یعنی افزایش ارزش پول ملی، ما قیمت دلار را روی ۱۱ هزار تومان تعیین کردیم و این آرزو نیست، دولت می‌ تواند این رقم را برای مردم توضیح دهد".

این حرف، دو پهلو است. دولت می خواهد دلار ۲۵ هزار تومانی کف بازار را به ۱۱ هزار تومان برساند؟ یا رقم ۵ هزار تومانی ارز دولتی را که در  قانون بودجه امسال پیش بینی شده، سال بعد دو برابر کند؛ که به مفهوم پنجاه هزار تومان شدن قیمت در بازار است؟!

هر چه هست، آن یک قطار سلبریتی فعلا ساکت خواهند بود؛ تا اردیبهشت و خرداد سال بعد، که ناگهان، دوباره به افکار عمومی شبیخون بزنند و به قول خودشان یک "نامزد اجاره ای" دیگر را به مردم تحمیل کنند.

کانال تلگرامی هاون مدیا نوشت:

چرا سلبریتی‌هایی که توی این کشور بزرگ و مشهور شدند بجای تبلیغ فرهنگ زیبا و غنی چند هزار ساله مون شدن ابزاری برای تبلیغ فرهنگ غربی؟! هر چیزی که مربوط به غرب باشه نماد روشنفکری و با کلاس بودنه؟ اینا طرفدار همون تفکری هستن که میگه بجای سفر مذهبی به فقرا کمک کنین اما خودشون چند میلیون صرف خرید درخت کاج و .... میکنند.

سالهای گذشته فقط در تهران بیش از ۱۸۰۰درخت کاج فروخته شده بود که نود درصد خریداران مسیحی نبودند.

 

 

 

 بهاره رهنما را بیشتر بشناسیم

بهاره رهنما به دعوت «سازمان زنان ایرانی انتاریو» به کانادا رفت. سازمان زنان ایرانی انتاریو از جمله انجمن‌های فمینیستی و مدافع هم‌جنس‌بازی در خارج از کشور است.

 

رهنما پیش از این هم در یکی از تئاترهایش از نمادهای هم‌جنس‌بازان استفاده کرده بود.

 منبع: سینما پرس

 بهاره رهنما در صفحه شخصی خود از در صفحات شخصی خود به ستایش از یک عضو گروهک تروریستی کومله که در حین انجام عملیات مسلحانه علیه کشورمان به هلاکت رسیده بود پرداخته‌اند و برای وی سوگوار شده‌اند! فرد مذکور به عنوان فردی آرام و محجوب یاد کرده است!

این درحالی است که پدر این فرد در مصاحبه‌ای اعلام کرده که پسرش نه در زندان، بلکه در درگیری مسلحانه گروهک کومله با نیروهای امنیتی، کشته شده است. این کار بهاره رهنما برای تطهیر یک فعال تحرکات تروریستی عضو کومله نوعی اقدام علیه امنیت ملی محسوب می‌شود.

هر چند که از کسی که چند روز قبل نیز از آشوبگرانی که اقدام به قتل مردم عادی کرده بودند حمایت کرده بود، ستایش از یک عضو گروهک‌های تروریستی نیز دور از انتظار نیست، اما از دستگاه قضایی انتظار می‌رود با این رفتار برخورد کند. حمایت تهمینه میلانی از این تروریست نیز دور از انتظار نیست، چرا که وی سابقه حمایت از چنین جریاناتی را دارد و حتی در یکی از فیلم‌هایش، چهره‌ای مثبت از تروریست‌ها نمایش داده بود.


پیش از این نیز افراد دیگری به حمایت از اغتشاشگرها پرداخته بودند و لازم است صداوسیمای جمهوری اسلامی در همکاری با این افراد حامی تروریسم تجدید نظر کند. درباره برخی از نامبردگان در این خبر، گفتنی‌هایی وجود دارد که در وقت لازم، به آگاهی می‌رسد.

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون که شوء مدرک تحصیلی خود را پس از شوء بزرگ ازدواج دومش در فضای مجازی به رخ کشید، در یکی از توئیت های حمایتی خود از آشوبگران دی ماه 96 به جای کلمه اغتشاش از عبارت اختشاش در توییت‌هایش  استفاده کرد. او در دومین شوء نمایش مدرک تحصیلی خودبازهم دچار یک غلط املایی بزرگ شد و عبارت عجالتا را با استفاده از الف و بدین صورت نوشت: اجالتا.

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 798
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید