باید به خاطر رئیس جمهور اجاره ای توبه کنیم.
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
لینک دوستان
سرور مجازی ایران" >سرور مجازی ایران

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گپ دوستانه و آدرس rahjooyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آخرین مطالب
دیگر موارد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 626
:: کل نظرات : 11

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 89
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 153
:: بازدید ماه : 2745
:: بازدید سال : 8973
:: بازدید کلی : 364103
نویسنده : عبدالرضا جودکی
جمعه 26 دی 1399

سیدصادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان صبح امروز (جمعه ۲۶ دی ماه) در ششمین مجمع عمومی حزب متبوعش در سالن ستاد توان‌افزایی تهران، اظهار داشت: امروز تمام موضوعات داخل کشور را می‌توان به نحوی به خارج از کشور نسبت داد.

وی افزود: کاستی‌ها، ‌مدیریت نابخردانه، مشکلات مدیریتی و عدم شناخت از مسائل را می‌توان به موضوعات خارجی نسبت داد و بگوییم که همه این‌ها سرنوشتی است که خارجی‌ها بر ما تحمیل کرده‌اند.

خرازی در حالی که به صورت آنلاین با فعالان این حزب در سراسر کشور صحبت می‌کرد، خطاب به آنها گفت که من به شما عرض می‌کنم که بیش از ۸۰ درصد مشکلات و معضلات کشور به نقطه عطفی از بحران شناخت مدیران از داخل کشور است.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه بزرگ‌ترین بحران کشور تشخیص سره از ناسره است و گوشی برای شنیدن نداریم، از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام یاد کرد و گفت: بزرگ‌ترین خصلت آیت‌الله هاشمی شنیدن بود و قدرت او بر شنیدن و تحمل نظراتی که شاید با آنها موافق نبود، ‌اما امروز ما می‌بینیم که کسی گوش شنیدن ندارد می‌خواهند متکلم وحده باشند؛ بزرگ‌ترین درد جامعه ما این است که نمی‌خواهند دردها و مشکلات جامعه را بشنوند و همین‌طور آنچه که بر اساس امیال نفسانی خود، درست و نادرست را به خارجی‌ها نسبت بدهند.

وی ضمن یادآوری این نکته که خارجی‌ها از روز اول انقلاب با انقلاب اسلامی مشکل داشتند به کودتای ۲۸ مرداد علیه دولت مهدی مصدق اشاره و خاطرنشان کرد: بیگانگان و خارجی‌ها در تمام طول ادوار تاریخ به ایران چشم طمع داشتند و بخشی از اشتباه ما نیز تشخیص نادرست نسبت به سرمایه‌گذاری روی نیروهای خارجی بود.

خرازی با تأکید بر اینکه مشکل کشور مدیریتی است، ‌گفت: مشکل ما این است که یک آدم حسابی مثل ماهاتیر محمد (نخست‌وزیر کشور مالزی) نداریم که درد مردم و مشکل کشور را بفهمد، ماهاتیر محمد همان روزی نخست‌وزیر شد که میرحسین موسوی نخست‌وزیر بود. خط فقر مالزی ۷۸ درصد بود  و مردم بر روی درخت‌ها می‌خوابیدند اما اکنون ببینید که مالزی نسبت به ایران در چه شرایطی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اکنون کشور مالزی جزء‌ تنها کشورهای منطقه آسیای جنوب شرقی است که هم حرفی برای گفتن دارد و هم خود را در تراز جهانی می‌بیند.

دبیر کل این حزب اصلاح طلب، به جای این اعترافات، معرفت آنرا نداشت که از حضور مردم شجاع ایران عذرخواهی کند.یادشان رفته است که برای رساندن حسن روحانی به پاستور چه دروغ هایی نبافتند، چه قولهایی به مرم ندادند، چه انگ های ناروا به رقیبان خود نزدند، حالا که هشت سال دستشان تا آرنج در خزانه بیت المال بوده است. حالا که دست آنها دارد کوتاه می شود زبان در آورده اند، بیش از شصت تن طلا را به باد دادند. میلیارد ها دلار را با ارز 4200 تومان به جیب خیلی ها حواله کردند. هشت سال چشم امیدتان به آمریکا دشمن دیرینه اسلام و ایران بوده است.  ملت را با مشکلات عدیده ای مواجع نمودید. از تحریم بیشترین منافع را آقازاده هابردند.  ژن برتر را را به فرهنگ مردم وارد کردید.حسن روحانی مهره اصلاح طلبان  است. این فرار به جلو شما هیچ دردی را برای اسلاح طلبان دوا نمی کند. وضعیت فعلی کشور مراد کسانی است که برای نظام جمهوری اسلامی نقشه ها دارند، تا بتوانند از اب گل آلود در قرصتی مناسب و هماهنگ با دشمنان مردم ایران ماهی بگیرند. مانند گذشته قصد انحراف افکار عمومی را دارید و می خواهیداصلاح طلبان را تبرئه نماییدو تنها اشکال را  بر سر روحانی خالی کنند. روحانی از بطن شماست. همه اصلاح طلبان در این اعتراف شماها اقای خرازی شریک روحانی هستند. این وضعیت را اصلاح طلبان لیبرال غربگرا برای این مردم رغم زدند. حالا به خاطر تکبرهای نفسانی تان حاضرنیستید شجاعانه از مردم عذرخواهی کنید. حتی شجاعت این را هم ندارید.




:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب پربازدید